استانداردسازی سرویس های بهداشتی مشهد برای توانایابان

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور رفاه حال توانیابان، سرویس های بهداشتی سطح شهر توسعه و شرایط آن ها بهبود یافته است.

استانداردسازی سرویس های بهداشتی مشهد برای توانایابان

به گزارش از ، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برای رفاه زائران سالمند، کم توان، توانیابان و افزایش سطح بهداشت عمومی در مشهد به ویژه پیرامون حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه، توسعه سرویس های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته شده است.

او اضافه نمود: 3 هزار و 767 چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر جانمایی و ساخته شده که تعداد2 هزار و 224 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ها و تعداد 217 چشمه سرویس بهداشتی به صورت کانکس سیار در سطح شهر واقع شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در فضای ورودی سرویس های بهداشتی تجهیزات لازم پیاده سازی شده و همچنین پله و رمپ به گونه ای ساخته شده تا راستا رفت و آمد توانیابان و کم توانان از سهولت بیشتری برخوردار باشد.

یعقوبی اظهار داشت: مدیریت شهری مشهد برای استانداردسازی سرویس های بهداشتی سطح شهر، کیفیت ساخت، طراحی و الگوسازی مناسب، گام های خوبی برداشته است و بیشتر پروژه هایی که در خصوص سرویس بهداشتی در سطح شهر و بوستان ها انجام می شود به منظور بهسازی سرویس های بهداشتی برای توانیابان است.

او شرح داد: همچنین به منظور توسعه بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی سرویس های بهداشتی دو نوبت در روز ضد عفونی می شوند.

/ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1431

به "استانداردسازی سرویس های بهداشتی مشهد برای توانایابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی سرویس های بهداشتی مشهد برای توانایابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید