ادعای رویترز: کشتی های ایرانی به سوی یک کشتی باری با پرچم سنگاپور شلیک کردند

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که کشتی های ایرانی به سوی یک کشتی باری که پرچم سنگاپور بر فراز آن برافراشته شده بود شلیک کردند.

ادعای رویترز: کشتی های ایرانی به سوی یک کشتی باری با پرچم سنگاپور شلیک کردند

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که کشتی های ایرانی به سوی یک کشتی باری که پرچم سنگاپور بر فراز آن برافراشته شده بود شلیک کردند.

رویترز همچنین به نقل از این مقام آمریکایی نوشت کشتی سنگاپوری با نام آلپاین اترنیتی در 22 مارس (2 فروردین) به یک سکوی نفتی متعلق به ایران آسیب وارد نموده است و ایران می گوید این کشتی مسئول خسارت به بار آمده به سکوی نفتی است.

این خبرگزاری انگلیسی همچنین مدعی شد که کشتی های اماراتی اقدام به مقابله با کشتی های ایرانی نموده و این کشتی سنگاپوری هم اکنون در بندر جبل علی امارات بوده و خدمه آن در سلامتی به سر می برند.

چند روز پیش نیز وزارت دفاع آمریکا اطلاع داد نیروی دریایی این کشور همراهی کشتی های تجاری در تنگه هرمز را متوقف نموده است.

پنتاگون چند روز پیش اعلام نموده بود که ناوهای نیروی دریایی آمریکا اسکورت کشتی های تجاری انگلیس را که می خواهند از تنگه هرمز عبور نمایند شروع نموده اند.

این اقدام آمریکا پس از آن صورت می گیرد که چند روز پیش ایران یک کشتی با پرچم جزایر مارشال و وابسته به شرکت مرسک را در خلیج فارس توقیف کرد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 477

به "ادعای رویترز: کشتی های ایرانی به سوی یک کشتی باری با پرچم سنگاپور شلیک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رویترز: کشتی های ایرانی به سوی یک کشتی باری با پرچم سنگاپور شلیک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید