شروع به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی

به گزارش تور گرجستان ارزان، محمود کلهری شهردار منطقه 5 از شروع به کار دومین پویش آزاد سازی مادران زندانی اطلاع داد و اضافه کرد: معتقدیم آزادی یک مادر به نجات خانواده و نجات جامعه منجر می گردد و امیدواریم با مشارکت همه شهروندان مادران زندانی جرایم اقتصادی تا نوروز 1400 به کانون گرم خانواده شان باز گردند.

شروع به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5، شهردار این منطقه با اعلام این خبر گفت: سال 98 همزمان با ایام فاطمیه پویش آزادسازی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن گلریزیان در منطقه، تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

محمود کلهری به ادامه این پویش در امسال اشاره نمود و گفت : امسال نیز برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با یاری مسئولین منطقه، خیرین، سازمان زندان ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام داده و شاهد آزادی مادران زندانی باشیم.

شهردار منطقه 5 با بیان اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها حمایت از آسیب دیدگان و پیشگیری از آسیب های بعدی برای ایشان است تاکید نمود: شهرداری حسب رسالت اجتماعی خود در این زمینه میتواند به خوبی نقش آفرینی کند و با کنارهم قرار دادن طیف های مختلف مخاطبین خود،با تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور مسائل شهروندان آسیب دیده را بصورت پویش های مردمی رفع کند.

او درباره فعالیت های منطقه 5 در زمینه حمایت کاهش آسیبهای اجتماعی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت: تا به امروز با زیرساخت های تخصصی در زمینه گرمخانههای بانوان و آقایان، مدرسه بچه ها کار، مراکز مهارت آموزی و اشتغال زنان (5 مرکز کوثر فعال)، مراکز سلامت محور، راه اندازی آموزش و ورزش های تیمی و حرفه ای برای بچه ها و بویژه بچه ها کار و سایر زیرساخت های اینچنینی گام های موثر و ماندگاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش توان اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار، و سلامت شهروندان برداشته است.

این پویش همزمان با وفات حضرت فاطمه (س) ، شروع و در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به سرانجام میرسد و طبق پیشبینیهای اجرا شده مادران زندانی، نوروز سال 1400 از زندان آزاد می شوند.

گفتنی ست روز گذشته و با حضورخیرین، معتمدین و متنفذین این منطقه و با رونمایی از پوستر این رویداد، دومین دوره پویش مردمی آزادسازی مادران زندانی شروع به کار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1752

به "شروع به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید