آخرین مهلت ثبت نام کنکور زبان دکتری تخصصی (ETPNU)؛ 30 مهر

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور گفت: آخرین مهلت ثبت نام سی و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور (ETPNU) تا 30 مهر است.

آخرین مهلت ثبت نام کنکور زبان دکتری تخصصی (ETPNU)؛ 30 مهر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیغام نور، خانم دکتر معصومه حسینی اضافه نمود: سی و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نور روز یک شنبه 9 آّبان سال 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استان های یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، کردستان، هرمزگان و کرمانشاه برگزار می گردد.

وی تأکید کرد: متقاضیان شرکت در سی و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور باید در مهلت مقرر به صورت الکترونیکی و به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور مرکز سنجش و آزمون azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home برای ثبت نام اقدام نمایند.

خانم حسینی گفت: کارت آزمون از 4 تا 9 آبان توزیع می گردد و با توجه به شرایط خاص کرونا، ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پیغام نور اضافه نمود: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و به وسیله سایت پرداخت گردد و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و به وسیله شعب پرداخت ننمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2156

به "آخرین مهلت ثبت نام کنکور زبان دکتری تخصصی (ETPNU)؛ 30 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام کنکور زبان دکتری تخصصی (ETPNU)؛ 30 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید