4 طرح هادی گردشگری در روستاهای استان زنجان تهیه می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به تهیه طرح هادی ویژه در 4 روستای هدف گردشگری اشاره نمود و گفت: این طرح ها به تناسب اعتبارات اجرایی می گردد.

4 طرح هادی گردشگری در روستاهای استان زنجان تهیه می گردد

با قیمت تور ارزان عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

سجاد صنعتی منفرد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: تعدادی از روستاهای استان زنجان به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و بافت و معماری روستا به عنوان مناطق هدف گردشگری شناسایی شدند.

وی ابراز کرد: از روستاهای هدف گردشگری شناسایی شده در استان زنجان طرح هادی گردشگری در چهار روستا از جمله گلابر، خوئین، درسجین و ویر تهیه و به تناسب اعتبارات اجرایی می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: روستای درسجین از توابع شهرستان ابهر دارای بافت با ارزش تاریخی است که طرح ویژه بهسازی آن در سالهای گذشته تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به تهیه طرح هادی برای همه روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان اعلام کرد: این طرح در 339 روستا معادل 46.4 درصد از روستاهای دارای طرح اجرا شده است.

صنعتی تعداد روستاهایی که در کشور طرح هادی در آنها اجرا شده است را 14 هزار و 625 مورد برشمرد و گفت: این تعداد معادل 39 درصد کل روستاها است و نشان می دهد استان زنجان از میانگین کشوری شرایط بهتری دارد.

وی با اشاره به اینکه تهیه و اجرای طرح هادی در 100 درصد روستاهای شهرستان خرمدره صورت گرفته است، ابراز کرد: کمترین میزان اجرای این طرح به روستاهای شهرستان طارم با 40 درصد اختصاص دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مطرح نمود: شهرستان خدابنده پس از زنجان بیشترین روستاهای بالای 20 خانوار را در خود جای داده و طرح هادی برای 192 روستا تهیه و در 86 روستا اجرا شده است.

وی درصد اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستانهای ابهر، ایجرود و سلطانیه را به ترتیب 56، 53 و 54 درصد برشمرد و گفت: این طرح در 88 روستای زنجان و 41 روستای ماهنشان اجرا شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1054

به "4 طرح هادی گردشگری در روستاهای استان زنجان تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 طرح هادی گردشگری در روستاهای استان زنجان تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید