10 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته کسب و کار در کانادا

به گزارش تور گرجستان ارزان، دانشگاه های کانادا به دانشجویان بین المللی گزینه های گسترده ای در رشته کسب و کار در کانادا و کارآفرینی ، ارائه می دهند .

10 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته کسب و کار در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجله خبری محبوب Maclean ، رتبه بندی 2018 خود را در رابطه با بهترین موسسه های کانادا در رشته های مختلف تحصیلی شامل : زیست شناسی ، کسب و کار ، علوم کامپیوتر ، آموزش ، مهندسی ، علوم محیطی ، ریاضیات ، پزشکی ، پرستاری و روانشناسی ، منتشر کرد .

برای افرادی که علاقه مند به دنبال کردن رشته کسب و کار در کانادا ، ما لیستی از 10 دانشگاه برتر کانادا را بر اساس رتبه بندی Macleans 2018 از مدارس کسب و کار در کانادا برای شما تهیه کردیم .

1 - دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشکده UBC Sauder School of Business دانشگاه بریتیش کلمبیا برنامه های خود را در مقاطع Undergrafuate و Graduate به تقریبا 4000 دانشجو ارائه می دهد .

این دانشکده در شهر ونکوور در پردیس UBC Point Grey واقع شده است . UBC Sauder چشم انداز کسب و کار جهانی را به وسیله آموزش دقیق و مناسب ارائه می دهد .

UBC Sauder متعهد به همکاری با مراکز تحقیق تخصصی است که بر نوآوری اجتماعی ، سرمایه گذاری ، اقتصاد شهری و موارد دیگر تمرکز دارند .

2 - دانشگاه تورنتو

دانشکده مدیریت Rotman در دانشگاه تورنتو دارای سابقه ای طولانی در ارائه دوره های تجاری و مدیریتی و رشته کسب و کار در کانادا است ، از سال 1901 تا کنون .

دانشجویان ممکن ایت برنامه های مقاطع Undergrafuate و Graduate را در اداره امور، امور اقتصادی و بازرگانی دنبال نمایند . دوره کارشناسی BCom برنامه درسی را با مطالعات میان رشته ای مرتبط می نماید ، بنابراین دانشجویان می توانند منافع خود را دنبال نمایند و به تجربه ای وسیع در زمینه های مختلف دست یابند .

رتبه های بالای دانشگاه تورنتو به هیچ وجه عجیب و غریب نیستند . در سال 2018 این دانشگاه در رتبه 1 در مهندسی و علوم کامپیوتر رتبه بندی شده است .

3 - دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا به طور کلی در زمینه های مهندسی ، علوم و پزشکی شناخته شده است . سال جاری دانشگاه آلبرتا نیز در میان دانشگاه های برتر کانادا در رشته علوم کامپیوتر رتبه بندی شده است . این دانشگاه در شهر ادمونتون واقع شده است و همچنین بیش از 400 برنامه را در 18 دانشکده ارائه می دهد .

دانشکده تجارت دانشگاه آلبرتا که در سال 1916 متولد شده است ، دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ، و همچنین آموزش اجرایی و برنامه های یادگیری مادام العمر در رشته کسب و کار در کانادا را ارائه می دهد . کارآفرینی در دانشگاه آلبرتا به وسیله مشارکت با دانشکده ها و ذینفعان مختلف در صنعت انجام می گردد. eHUB مرکز کارآفرینی دانشگاه آلبرتا است که در آن منابع ، فرصت های شبکه و بودجه به دانشجویان یا تیم های دانشجویی ارائه می گردد .

4 - دانشگاه وسترن آنتاریو

دانشگاه وسترن بیش از 400 تخصص ، majors و minors را در مقطع کارشناسی ارائه می دهد . این دانشگاه دارای 82 مکان فیزیکی در شهر لندن ایالت انتاریو است .

Westerns Ivey School of Business ممکن است نسبت به سایر مدارس تجارت دیگر برنامه های کمتری را ارائه دهد ، اما کیفیت Honours Business Administration در یک فرمت 2+2 ارائه می گردد ، بنابراین ممکن است دانشجویان موضوعات مورد علاقه خود را در دو سال اول تحصیل خود دنبال نمایند ، سپس در دو سال یعد بر مطالعات کسب و کار تمرکز نمایند .

دانشجوبان Honours of Business Administration در Westerns business school این فرصت را دارند که یک ترم را در خارج از کشور بگذرانند . تا 25 درصد از دانشجویان در سال دوم تحصیل تصمیم به شرکت در برنامه مبادله می نمایند . Westerns Ivey School of Business در حال حاضر بیش از 40 مدرسه شریک مختلف در سراسر اروپا ، آسیا و آمریکای جنوبی دارد .

سایر دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته کسب و کار در کانادا

5 - دانشگاه مک گیل

6 - دانشگاه یورک

7 - دانشگاه کویینز

8 - دانشگاه مک مستر

9 - دانشگاه مونترال

10 - دانشگاه واترلو

مترجم : امید کریمی

منبع : www.canadastudynews.com

آخرین مطالب وب سایت

منبع: studyunique
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1254

به "10 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته کسب و کار در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته کسب و کار در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته کسب و کار در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید