ستاره ایتالیا 6 ماه خانه نشین شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، لئوناردو اسپیناتزولا در تعقیب بازیکن بلژیک بود که مصدوم شد و ماه ها قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

ستاره ایتالیا 6 ماه خانه نشین شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا آدینه شب در یک بازی بسیار سخت پیروز شد با نتیجه 2-1 از سد بلژیک مدعی عبور کند تا به مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو راه پیدا کند. شاگردان روبرتو مانچینی در مسابقه نیمه نهایی یک بازی سخت دیگر مقابل اسپانیا را پیش رو خواهند داشت.

در جریان این بازی یک مصدومیت بد باعث شد که تا حدودی پیروزی مقابل بلژیک به کام آتزوری تلخ گردد. لئوناردو اسپیناتزولا مدافع تیم ملی ایتالیا روی یک صحنه به شدت دچار آسیب دیدگی شد و دیروز تعیین شد که او دچار پارگی از ناحیه تاندون آشیل شده است.

کادرپزشکی تیم ملی فوتبال ایتالیا در همین رابطه اعلام نمود که مصدومیت لئوناردو اسپیناتزولا نه تنها او را از همراهی آتزوری در بازی بعدی این تیم محروم خواهد نمود، بلکه منجر به خانه نشینی چند ماهه وی هم می گردد. طبق اعلام کادر پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا، او بین 5 تا 6 ماه خانه نشین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2008

به "ستاره ایتالیا 6 ماه خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ایتالیا 6 ماه خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید