یلدا در ارتفاعات استان یزد برفی است

به گزارش تور گرجستان ارزان، سیدعباس میرحسینی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه هوای یزد فردا، جمعه و در آخرین روز از پاییز 97، قسمتی ابری از اوایل شب به تدریج با افزایش ابر در برخی نقاط به ویژه در ارتفاعات و مناطق شمالی همراه با بارندگی و بارش برف و گاهش افزایش سرعت باد همراه خواهد بود.

یلدا در ارتفاعات استان یزد برفی است

وی با اشاره به اینکه نخستین روز زمستان نیز برای یزدی ها روزی سرد خواهد بود، اضافه نمود: روز شنبه، اول دی ماه هوای یزد نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات، مناطق شمالی و شرقی همراه با بارندگی خواهد بود.

میرحسینی اعلام نمود: در ارتفاعات نیز احتمال بارش برف و کاهش قابل ملاحظه دما وجود دارد و از عصر هوا مه آلود و با کاهش میزان ابرها همراه خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه مرکز استان یزد فردا در سردترین ساعات روز دمای سه درجه و در گرمترین ساعات روز، دمای 16 درجه را تجربه خواهد نمود، اضافه نمود: دمای هوا در شنبه اول دی ماه به شکل قابل ملاحظه ای در مرکز استان کاهش می یابد به نحوی که در سردترین ساعات روز دمای دو درجه و در گرمترین ساعات دمای 10 درجه را تجربه خواهیم کرد.

وی، گاریز با دمای هوا 4- درجه و پس از آن اردکان و اشکذر با دمای 2- را سردترین نقاط استان یزد در آخرین روز پاییز 97 اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 339

به "یلدا در ارتفاعات استان یزد برفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلدا در ارتفاعات استان یزد برفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید