یخچال نانو رباتیک، ایده جدید برای زندگی آپارتمانی

به گزارش تور گرجستان ارزان، یخچال نانو رباتیک به شما یاری می نماید تا بتوانید هر ماده غذایی را در دمای مناسب آن نگهداری کنید. با یخچال نانو رباتیک بیشتر آشنا شوید.

یخچال نانو رباتیک، ایده جدید برای زندگی آپارتمانی

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

یخچال نانو رباتیک به وسیله ژل پلیمرهای زیستی به وسیله لومیناسنس، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید مواد غذایی را به میزان لازم سرد نگه دارد. این ژل غیر چسبنده و مخصوص استفاده برای مواد غذایی می باشد. ایده یخچال نانو رباتیک متعلق به سال 2050 است. مردم در آینده به زندگی شهر نشینی روی می آورند و آن چنان در تکنولوژی غرق می شوند که احتیاج دارند از فضاهای اطراف خود نهایت استفاده را ببرند. ایده جالبی که برای این یخچال داده شده بسیار منحصر به فرد و کاربردی است. تکنولوژی نانو ربات یخچال ممکن است در آینده گسترده تر گردد و بتوان از این یخچال نه تنها بر روی کره زمین بلکه در فضا نیز استفاده نمود. در نهایت هر تکنولوژی که فراوری می گردد برای راحت تر شدن زندگی بشر ایجاد می گردد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این ربات یخچال به وسیله ژل پلیمرهای زیستی به وسیله لومیناسنس می تواند مواد غذایی را به میزان لازم سرد نگه دارد. این ژل غیر چسبنده و مخصوص استفاده برای مواد غذایی می باشد. ژل مخصوص مواد غذایی را احاطه نموده و غلاف جداگانه ای را برای هر یک به وجود می آورد. این یخچال نانو رباتیک طراحی ویژه ای دارد و به این صورت عمل می نماید که مواد غذایی را به صورت جداگانه در دمای مطلوب برای آن ماده غذایی نگه می دارد. جالب ترین ویژگی آن این است که شما می توانید مواد غذایی را از هر جهت (به صورت عمودی، افقی و حتی بر روی سقف) آویزان کنید. همچنین از این یخچال می تواند در اندازه های اصلاح شده متناسب با آپارتمان خود استفاده نمایید.

این یخچال یک ربات بیو مکانیکی است. زمانی که یخچال را پر کنید قطر آن افزایش می یابد، ولی هنگامی که خالی است قطر کمتری دارد. این یخچال فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال خواهد نمود و چون دارای درب نمی باشد احتیاجی نیست فضای اضافه برای باز و بسته شدن درب آن را در نظر بگیرید.

طرز کار یخچال نانو رباتیک به چه صورت است؟

تغییر یافتن پرتو های نامرئی فروسرخ به نور مرئی، سیستم کار این یخچال است. به عبارت دیگر این یخچال با جذب انرژی گرمایی و پرتو افکنی آن در یک طیف متفاوت از طول موج عمل خنک کنندگی را انجام می هد. همانطور که گفتیم سطح یخچال حاوی یک ژل نگه دارنده است که برای هر ماده غذایی یک غلاف جداگانه ایجاد می نماید و باعث می گردد که آن ها با هم ترکیب نشوند و هر کدام دمای مطلوب به خود را دریافت کنند. شما می توانید درجه سرمای این یخچال را روی 90 درصد تنظیم کنید و مشاهده کنید که مواد نه تنها دچار یخ زدگی نمی شوند بلکه کاملا تازه و خوب حفظ می شوند.

مزایای یخچال نانو رباتیک

  • این یخچال درب ندارد و به همین دلیل لازم نیست که فضایی را برای باز و بسته شدن درب آن در نظر بگیرید.
  • یخچال نانو رباتیک احتیاجی به شستشو ندارد.
  • مصرف برق بسیار پایینی دارد.
  • خنک کنندگی هر ماده غذایی به شکل مجزا با درجه سرمای مخصوص برای هر غلاف صورت می گیرد.
  • بسیار زیبا است و جلوه ای منحصر به فرد و خاص دارد.

نکات کلیدی درباره یخچال نانو رباتیک

  • برای عملیات خنک کنندگی احتیاجی به صرف انرژی ندارد. بسیار بهینه است.
  • 4 برابر کوچکتر از یخچال های معمولی است و به راحتی می توانید سایز آن را با توجه به فضای آپارتمان یا محل زندگی خود انتخاب کنید.
  • این یخچال درب و قفسه ندارد و به راحتی می توانید مواد غذایی را به هر حالتی که می خواهید به صورت عمودی، افقی، اریب و به هر حالتی در آن قرار دهید.
  • ژل پلیمرهای زیستی که در ساخت سطح این یخچال به کار رفته سخت نیست، بلکه قابل انعطاف می باشد و هیچ گونه بویی ندارد.
  • ساختار آن به صورتی است که تا جایی که فضا دارد می توانید مواد غذایی را در آن نگه دارید. می توانید مواد غذایی را به شکل متراکم یا نامتراکم در آن نگهداری کنید.
  • مواد غذایی در آن قابل مشاهده است و می توانید به هر کدام به راحتی دسترسی داشته باشید.
  • هیچ صدایی ندارد و هیچ کدام از قسمت های این یخچال متحرک نمی باشد. کاملا بی صدا و بی حرکت است.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1713

به "یخچال نانو رباتیک، ایده جدید برای زندگی آپارتمانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "یخچال نانو رباتیک، ایده جدید برای زندگی آپارتمانی" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچال نانو رباتیک، ایده جدید برای زندگی آپارتمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید