گل محمدی: پرسپولیس اراده برد داشت و 3 امتیاز ارزشمند بدست آوردیم

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی جاندار و جذابی مقابل تراکتور انجام دادیم و برد ارزشمندی را کسب کردیم.

گل محمدی: پرسپولیس اراده برد داشت و 3 امتیاز ارزشمند بدست آوردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران از تبریز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل تراکتور که با برد این تیم به سرانجام رسید در مورد این بازی گفت: بازی خیلی جذابی را برگزار کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. جو استادیوم عالی بود. از طرفداران اندک خودمان هم تشکر می کنم. امروز شاهد فرهنگ خوب هوادارای بودیم. از همه طرفداران تشکر می کنم. بازی امروز جاندار بود و به گل هم رسیدیم.

*3 امتیاز با ارزشی بدست آوردیم

وی ادامه داد: موقعیت هایی خوبی ساختیم. بازی سختی داشتیم، اما خوب بازی کردیم. به غیرت بازیکنانم درود می فرستم. با وجود مشکلاتی که دارند و به آن ها توجه نمی گردد، اما 3 امتیاز با ارزش گرفتند. بازی سختی بود، چون تراکتور تیم جوان و خطرناکی است. بازیکنان فنی خوبی دارند، اما ما امروز اراده برد داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم. نمی دانم با چه زبانی از آن ها تشکر کنم. به بازیکنانم درود می فرستم و امیدوارم این نتایج را ادامه دهیم. البته سختی هایی در تیم وجود دارد. امیدوارم با حمایت بیشتر طرفداران راه را بهتر ادامه دهیم.

*تراکتور مدعی قهرمانی است

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: از همه بچه های فنی و کادرفنی تشکر می کنم. نتیجه گرفتن یک کار جمعی است. شناخت خوبی از حریف داشتیم. یک بازی تراکتور نموده بود، اما این تیم را خوب بررسی کردیم. تراکتور تیم پرمهره ای است. تعویض های این تیم را دیدیم و آن ها مدعی قهرمانی هستند. این تیم می تواند این اتفاق مهم را رقم بزند.

*به خوبی تراکتور را کنترل کردیم

گل محمدی در این نشست خبری در مورد تراکتور گفت: خمز تاثیر خوبی در این تیم به وجود آورد و بازیکنان خوبی جذب کرد. هر دو تیم سال جاری و پارسال خیلی خطرناک بودند. نمی توانم مقایسه کنم، اما این تیم بازیکنان خوبی دارد. هر تیمی به این تیم فرصت بدهد دچار مشکل می گردد. بازیکنان من امروز به خوبی بازیکنان تراکتور را کنترل کردند و موقعیت زیادی به حریف ندادیم.

*می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

سرمربی پرسپولیس در مورد نحوه بازی تیمش اضافه نمود: ما دوست نداریم توپ دست حریف باشد. وقتی جلو باشید ناخودآگاه تیم عقب می کشد. ما روی ضد حمله موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. امروز دفاع تیمی خوبی داشتیم. از جلو به خوبی پرس کردیم و در نیمه دوم این کار را انجام دادیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2575

به "گل محمدی: پرسپولیس اراده برد داشت و 3 امتیاز ارزشمند بدست آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: پرسپولیس اراده برد داشت و 3 امتیاز ارزشمند بدست آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید