گزینه پرسپولیس از استقلال 9 میلیاردتومان خواست

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: مسعود ریگی، هافبک جنگنده استقلال یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود، ولی با انتها رسیدن فصل، قرارداد او هم با استقلال به اتمام رسیده تا حالا به نام بازیکن آزاد مشغول مذاکره با تیم های مختلف شود. اگرچه ابتدا نام می شد که ریگی مسئله ای برای تمدید قرارداد ندارد و در استقلال می ماند، ولی دو مورد تا به حال مانع از انجام این کار شده است؛ اولی درخواست مالی این بازیکن است و دیگری پیشنهاد سپاهان به مسعود ریگی.

گزینه پرسپولیس از استقلال 9 میلیاردتومان خواست

به گزارش خبرنگاران، در کنار این دو مورد اتفاق تازه تری هم رخ داده و ریگی در فهرست خرید یحیی گل محمدی هم قرار گرفته است. سرمربی پرسپولیس از آنجا که می داند کار سختی برای دراختیار داشتن این بازیکن دارد منتظر است تا سرنوشت مذاکرات ریگی با استقلال تعیین شود. پرسپولیس بعد از احمد نوراللهی هنوز بازیکنی در حدواندازه های او پیدا نکرده و شایعه شده است که یحیی گل محمدی به مسئولان پرسپولیس گفته منتظر تعیین شرایط ریگی با استقلال باشند تا اگر به توافق نرسیدند برای در اختیار داشتنش اقدام کنند.

در این میان، پیشنهاد خوب سپاهانی ها به مسعود ریگی را هم نباید نادیده گرفت. او یکی از بازیکنانی است که بالافاصله بعد از انتها لیگ مورد توجه سپاهانی ها قرار گرفته و مقاومت کردن برابر پیشنهاد آن ها به نظر سخت می آید. با این وجود، قبل از انتخاب سپاهان یا پرسپولیس، مسعود ریگی ابتدا باید شرایطش در استقلال را تعیین کند. آنطور که روزنامه گل نوشته، ریگی و استقلال بر سر رقم مالی قرارداد به مشکل برخورده اند. مسعود از استقلالی ها طلب 9 میلیارد تومان برای یک فصل کرده که این پیشنهاد با مخالفت مسئولان باشگاه روبرو شده است. همان طور که پیش تر نام شده استقلال سقف قرارداد 4 میلیاردتومانی برای بازیکنان در نظر گرفته که با آپشن این رقم به 7 میلیارد تومان می رسد.

البته از آنجا که ریگی بازیکن تاثیرگذاری در استقلال است اگر واقعا اختلاف مدنظر 2 میلیارد تومان باشد بعید است که به راحتی اجازه دهند این بازیکن وارد مذاکره با باشگاه دیگری شود.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2065

به "گزینه پرسپولیس از استقلال 9 میلیاردتومان خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه پرسپولیس از استقلال 9 میلیاردتومان خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید