کی روش: از فرصت بازی با تایلند برای افزایش توانایی های خود استفاده می کنیم، اروگوئه و مکزیک به آسیایی ها بیدارباش دادند

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می خواهیم از فرصت بازی مقابل تایلند استفاده نموده و توانایی های تیم ملی ایران را افزایش دهیم تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

کی روش: از فرصت بازی با تایلند برای افزایش توانایی های خود استفاده می کنیم، اروگوئه و مکزیک به آسیایی ها بیدارباش دادند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تایلند گفت: در ابتدا به همه رسانه ها و مسئولان فدراسیون فوتبال تایلند که به اینجا آمده اند، خوشامد می گویم. باعث افتخار من است که در تایلند هستم و فردا با تیم ملی این کشور دیدار خواهیم کرد. ما مقابل تایلند 2 دیدار را در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا خواهیم داشت و من با توجه به دیدار رفت در تهران معتقدم هر 2 تیم فوتبال خوبی را از خود نشان دادند و بازیکنان من در این دیدار همه تمام کوشش خود را مطابق با وظیفه شان انجام داده و خواهند داد.

وی در ادامه اضافه نمود: ما می دانیم که فردا دیدار سختی را مقابل تیم تایلند خواهیم داشت. سرمربی تیم ملی تایلند، تیم خوب و منسجمی را برای این دیدار آماده و مهیا نموده است و دیدار نسبتاً سختی را مقابل این تیم در تهران داشتیم. تاریخچه بازی های 2 تیم نشان می دهد که تیم ملی ایران در سال های اخیر پیروز به برد تیم ملی تایلند در بانکوک نشده است اما من به شاگردانم اعتقاد دارم و ما تمام کوشش مان را برای برد به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص شانس این تیم در جام جهانی اضافه نمود: من ترجیح می دهم که در خصوص مسائل مربوط به بازی فردا صحبت کنم. هدف ما این است که تمام ذهن و تمرکزمان را برای بازی فردا به کار ببندیم و اگر در خصوص سایر مسائل خارج از این دیدار صحبت کنیم ممکن است باعث بی احترامی به تیم ملی تایلند گردد. ما می خواهیم از فرصت بازی مقابل تایلند استفاده نموده و توانایی های تیم ملی ایران را افزایش دهیم تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

کی روش در ادامه اضافه نمود: باید به نکته بسیار مهمی اشاره کنم. روز گذشته مسابقات پلی آف جام جهانی 2014 برگزار گردید و تیم سوم یکی از گروه های آسیا به مصاف تیم پنجم آمریکای جنوبی یعنی اروگوئه رفت که این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود اروگوئه به خاتمه رسید و در بازی دیگر هم مکزیک با 5 گل نیوزلند را درهم شکست. این واقعیت فوتبال آسیا است که باید آن را بپذیریم و یک بیدارباش بزرگ برای فوتبال آسیا است.

وی خاطر نشان کرد: درست است که تیم ملی ایران به جام جهانی صعود نموده اما ما در جام جهانی نه تنها نماینده ایران که نماینده قاره آسیا هستیم و این وظیفه در حال حاضر روی دوش ما قرار گرفته که باید سخت کوشش کنیم و تمام کوشش مان را در خصوص افزایش سطح و توسعه فوتبال آسیا به کار بندیم تا بتوانیم با آمادگی کامل در جام جهانی برزیل حضور پیدا کنیم و این میسر نخواهد شد مگر با برنامه ریزی صحیح و حساب شده.

سرمربی تیم ملی در ادامه در خصوص شکل و چیدمان تیم ملی ایران در مقابل تایلند گفت: ما 3 بازیکن تاثیرگذار خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. البته شاکله اصلی تیم ملی را نمی توان با 2 هفته تمرین به طور کامل تغییر داد. من کاملاً به بازیکنانم اعتقاد دارم و مطمئنم این بازیکنان با کوشش خود بهترین عملکرد را در زمین مسابقه نشان خواهند داد.

کی روش در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص نقطه نظرش در خصوص تیم تایلند گفت: من بازی های این تیم مقابل چین، لبنان و همچنین تیم ایران را دیده ام و نحوه بازی که سرمربی تیم ملی تایلند در دستور کار خود قرار داده را می پسندم، چراکه این تیم هجومی بازی می نماید. به خاطر دارم که در تهران ما 2 بر صفر تا دقایق خاتمهی بازی از تایلندی ها جلو بودیم اما این تیم توانست یک گل به ثمر برساند و میل به هجومی بازی کردن را با تمرکز کامل تا دقایق خاتمهی از دست نداد.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال تایلند ایراد چندانی در کارش ندارد، در پاسخ به سوال آخر خبرنگاران تایلند در خصوص شرایط میزبانی تایلندی ها گفت: این وظیفه من نیست که در خصوص این موضوعات صحبت کنم. البته ما به آن صورت هم شکایتی از میهمان نوازی تایلندی ها نداشتیم و اگر اعتراضی شده به خاطر افزایش سطح دیدگاه حرفه ای به فوتبال است که قطعاً به پیشرفت فضای این رشته ورزشی یاری خواهد نمود. من معتقدم که ایران هم در این خصوص باید حرفه ای تر نگاه کند و اگر صحبتی می گردد تنها به خاطر این است که با دادن پیشنهادات و نقدها خود بتوانیم شرایط را بهتر و حرفه ای تر کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 623

به "کی روش: از فرصت بازی با تایلند برای افزایش توانایی های خود استفاده می کنیم، اروگوئه و مکزیک به آسیایی ها بیدارباش دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: از فرصت بازی با تایلند برای افزایش توانایی های خود استفاده می کنیم، اروگوئه و مکزیک به آسیایی ها بیدارباش دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید