کناره گیری ماشین سازی از کلیه فعالیت های فوتبالی

به گزارش تور گرجستان ارزان، باشگاه ماشین سازی به علت پرداخت نشدن بدهی هایش توسط شهرداری تبریز، از کلیه فعالیت های فوتبالی کناره گیری کرد.

کناره گیری ماشین سازی از کلیه فعالیت های فوتبالی

به گزارش ایسنا باشگاه ماشین سازی در بیانیه ای بیان نمود: بعد از اعلام تعلیق فعالیت های باشگاه ماشین سازی، استاندار آذربایجان شرقی دستور به حل مسائل این باشگاه و پرداخت مطالبات سال نود و شش از شهرداری تبریز داد ولی شهردار و مدیران شهری شهرداری کلانشهر تبریز همکاری های لازم را برای بقای ماشین سازی انجام ندادند.

بدین وسیله اعلام می دارد که با همکاری و پیگیری های مستمر استاندار محترم دکتر پورمحمدی و مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر بهتاج، مطالبات این باشگاه توسط شهردار و شهرداری پرداخت نشد و با گذشت بیش از چهل روز از دستورات اداری نیتی به پرداخت دیده نمی شود و فقط فرایندی جهت صلب مسوولیت اجتماعی و حقوقی در این قبال این باشگاه مردمی را درپیش گرفته اند.

باشگاه ماشین سازی در این شرایط بحرانی انتظار حمایت از هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی را داشت ولی متاسفانه همکاری و حمایت نکردن ها ادامه داشت و ثبت قرارداد کادر فنی جدید به دلیل مطالبات مالی آن هیات از باشگاه تبدیل به یک فرایند طولانی شد. بانی فوتبال استان نه تنها حامی فوتبال شهر نبوده بلکه برای انجام وظایف ذاتی خود منت نهاده و نگاه مالی به فوتبال استان دارد.

به صراحت اعلام می دارد؛ تمامی فعالیت های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل همکاری نکردن هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز تعطیل اعلام شده و نظر به عزم بلند مسوولان شهری در کارشکنی های اخیر مالکیت باشگاه تمایلی به تیم داری در باشگاه ماشین سازی تبریز نخواهد داشت و بدیهی است از این تاریخ مسوولیت فعالیت های آینده تیم برعهده هیات فوتبال استان خواهد بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1923

به "کناره گیری ماشین سازی از کلیه فعالیت های فوتبالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری ماشین سازی از کلیه فعالیت های فوتبالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید