کشف 23 هزار عدد مواد محترقه در کاشمر

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی فرمانده انتظامی کاشمر از کشف 23 هزار عدد مواد محترقه طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان اطلاع داد.

کشف 23 هزار عدد مواد محترقه در کاشمر

سرهنگ ابوالقاسم باقری در گفت وگو با خبرنگاران مطرح نمود: در عملیات اول و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو در این شهرستان اقدام به خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز می نماید، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 جانبازان این فرماندهی نهاده شد.

وی مطرح نمود: ماموران انتظامی پیروز شدند یک واحد صنفی متخلف را که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز می کرد، شناسایی و در بازرسی از این مکان 10هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی کاشمر همچنین اظهار کرد: در عملیات دیگر ماموران این فرماندهی توانستند، 13 هزار عدد مواد محترقه از یک واحد صنفی متخلف را در حال فروش، کشف نمایند که در این رابطه 4 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به مخاطرات حمل، نگهداری و ساخت مواد محترقه اضافه نمود: طرح ویژه برخورد با تهیه و توزیع نمایندگان مواد محترقه توسط پلیس در این شهرستان برگزار می گردد.

باقری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری هر گونه تجمع برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در کاشمر ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می گردد.

وی گفت: امشب تردد از میدان سید مرتضی به سمت تنگل شصت دره محدودیت ایجاد شده و ورود به این محور ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1188

به "کشف 23 هزار عدد مواد محترقه در کاشمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 23 هزار عدد مواد محترقه در کاشمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید