پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان در ملاقات محبت آمیز

به گزارش تور گرجستان ارزان، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین ملاقات محبت آمیز خود برابر عمان به پیروزی رسید.

پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان در ملاقات محبت آمیز

با همراهی قیمت تور عمان تابستان 99 از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی در دومین بازی از اردوی تدارکاتی خود در عمان از ساعت 18:30 به وقت محلی به مصاف عمان رفت و این ملاقات با نتیجه 6 بر 3 به سود ایران به سرانجام رسید.

در وقت نخست ایران ملی پوشان کشورمان با دو گل محمد معصومی زاده و محمد مرادی از حریف پیش افتادند، اما عمانی ها پیروز به جبران نتیجه شدند و یک پنالتی اعلام شده به نفع کشورمان نیز به گل تبدیل نشد تا وقت نخست با نتیجه تساوی 2-2 به سرانجام برسد.

وقت دوم بازی با حملات ساحلی بازان کشورمان پیگری شد و امیرحسین اکبری، پیمان حسینی و محمد معصومی زاده پیروز به گلزنی شدند. البته یک گل توسط بازیکنان عمان وارد دروازه ایران شد.

وقت سوم مسابقه با گل زود هنگام محمد احمدزاده همراه شد. در ادامه یک پنالتی برای عمان اعلام شد که با واکنش بسیار خوب بهزادپور توپ دفع شد. در ادامه عمانی ها فشار زیادی روی دروازه ایران ایجاد کردند و یک پنالتی دیگر از سوی داور برای میزبان گرفته شد، اما بازهم توسط حمید بهزادپور توپ مهار شد و نتیجه 6 بر 3 به سود شاگردان هاشم پور به سرانجام رسید.

محمد مرادی در وقت اول بازی به دلیل خطای تیم حریف جهت مداوا از زمین مسابقه خارج شد.

سیدعلی موسوی زاده رایزن فرهنگی سفارت ایران در عمان، الحارثی رئیس اداره تیم های ملی عمان و البلوشی معاون فدراسیون فوتبال عمان این ملاقات را از نزدیک دنبال کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1008

به "پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان در ملاقات محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان در ملاقات محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید