پیرلو: می توانستیم بازی را خیلی زودتر به سود خودمان برگردانیم

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا بیان کرد آتزوری می توانست نتیجه بازی مقابل آذربایجان را خیلی زودتر به سود خود برگرداند تا اینکه در دقایق پایانی 3 امتیاز را از آن خود کند.

پیرلو: می توانستیم بازی را خیلی زودتر به سود خودمان برگردانیم

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو که در پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل جمهوری آذربایجان در مرحله انتخابی یورو 2016 عملکردی تأثیرگذاری داشت و پاس گل اول تیمش را به جورجو کیه لینی داد، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: سال ها به بازی های اینچنینی که در آن یارگیری نزدیک و تن به تن صورت می گیرد، عادت دارم. بازی مقابل این روش خیلی سخت است ولی مهم نتیجه ای است که در انتها بازی رقم می خورد. می دانستیم که آذربایجان می تواند برای ایتالیا دردسرساز گردد و در حالی که خیلی زودتر می توانستیم بازی را به سود خودمان برگردانیم با به تساوی کشیده شدن نتیجه اوضاع خطرناک شد.

هافبک یوونتوس که در این دیدار مجبور شد برای دقایقی از بازی به خط دفاعی تیمش یاری کند و یک کارت زرد هم دریافت کرد، گفت: ما سعی کردیم در مقطعی از این مسابقه روند بازی را تغییر دهیم پس نسبت به بونوچی به عمق خط دفاعی خودمان نزدیک تر شدم. من تکل های خوبی نمی زنم و سزاوار دریافت کارت زردی بودم که داور داد. به هر حال امیدوارم که این اتفاق دیگر تکرار نگردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 804

به "پیرلو: می توانستیم بازی را خیلی زودتر به سود خودمان برگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: می توانستیم بازی را خیلی زودتر به سود خودمان برگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید