پلوسی: سیاستهای ترامپ مقصر بحران فعلی در مرز با مکزیک است

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد مقصر تداوم بحران عبور بچه ها مهاجر از مرز آمریکا-مکزیک سیستم معیوبی است که دولت جو بایدن از دولت رئیس جمهور قبلی به ارث برده است.

پلوسی: سیاستهای ترامپ مقصر بحران فعلی در مرز با مکزیک است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیش از این جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اقدام به لغو چند سری سیاستهای به اجرا در آمده با حکم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبلی کرد که با ادعای پایان دادن به عبور مهاجران غیرقانونی از مرز به اجرا در آمده بودند.

نانسی پلوسی به ای.بی.سی نیوز بیان نمود: حقایق اینها هستند. تعداد بچه ها بیشتر شده است. حدود 600، 700 بچه بیشتری که تنها و بی همراه هستند به مرز می آیند. این یک چالش انسانی برای همه ما است.

رئیس اکثریت دموکرات مجلس کنندگان آمریکا شرح داد: چیزی که این دولت به ارث برده یک سیستم معیوب در مرز است و آنها در تلاش برای اصلاح آن به نفع بچه ها هستند.

این در حالی است که دولت بایدن روز جمعه گفت که سیاست سال 2018 دونالد ترامپ برای اجازه به وزارت امنیت داخلی آمریکا به استرداد سرپرستهایی که بچه های مهاجر بازداشت شده خود در مرز را متقبل می شدند، لغو می کند.

جمهوریخواهان نیز تقصیر ادامه دار شدن این شرایط را به بایدن و اقداماتش در لغو بسیاری از سیاستهای مهاجرتی ترامپ از جمله سیاست موسوم به الزام به ماندن در مکزیک که پناهجویان آمریکای مرکزی را ملزم به ماندن در جنوب مرز آمریکا در ضمنً ارزیابی ادعاهایشان توسط دادگاه های آمریکا می ساخت، نسبت داده اند.

سناتور بیل کسیدی، یک جمهوریخواه سمت جنوب، سیاستهای رئیس جمهور آمریکا را اعلام تشویق مهاجران به دست زدن به سفری پر خطر به سمت آمریکا دانست.

کسیدی در گفتگو با فاکس نیوز ساندی اظهار کرد، این اوج دریافت تعداد عبورهای مهاجران از مرز کاملا مسئولیت رئیس جمهور آمریکا است.

کسیدی به کریس والاس مجری گفت: زمانی که مردم فکر کنند می توانند وارد شوند شروع به فرستادن بچه بدون همراه خود به مرز مکزیک می کنند که او ممکن است ربوده و قاچاق شود.

کسیدی همچنین بدون سند و مدرک ادعا کرد که مقامهای مهاجرتی آمریکا به مهاجران به زبان اسپانیایی گفته اند که مرز باز است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1844

به "پلوسی: سیاستهای ترامپ مقصر بحران فعلی در مرز با مکزیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: سیاستهای ترامپ مقصر بحران فعلی در مرز با مکزیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید