پرسپولیس به دنبال برد 21 مقابل پیکان، استارت سرخ ها برای قهرمانی

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس برای نزدیک شدن به چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر بایستی قعرنشین فعلی جدول را در شهرقدس شکست دهد.

پرسپولیس به دنبال برد 21 مقابل پیکان، استارت سرخ ها برای قهرمانی

سرخپوشان پایتخت که یکشنبه هشتم تیرماه پس از چهار ماه دوری از لیگ برتر به میدان می فرایند، سی امین بازی خود مقابل پیکان در تاریخ لیگ برتر را در حالی برگزار می نمایند که تا به امروز 20 برد کسب نموده اند.

خودروسازان که با 15 امتیاز به دنبال فرار از منطقه سقوط هستند تنها پنج بار پرسپولیس را در نوزده دوره برگزاری مسابقات لیگ برتر شکست داده اند.

پرسپولیس تا به امروز 52 بار دروازه پیکان را گشوده است که نشان از میل بالای مهاجمان خود در سال های گذشته برای بازکردن دروازه پیکانی ها دارد. تیمی که 11 بار هم توانسته دروازه خود را مقابل پیکان بسته نگه دارد و مانع از گلزنی آنها شود.

بهترین پیروزی پرسپولیس برابر پیکان به بازی رفت فصل 92-91 باز می شود که سرخ ها با 6 گل از سد این تیم گذشتند. بهترین برد پیکان مقابل پرسپولیس نیز پیروزی سه بر صفر این تیم در فصل 90-89 بوده است. پرگل ترین بازی دو تیم نیز به برد چهار بر سه پیکان مربوط می شود.

شاگردان یحیی گل محمدی که در حال حاضر با 47 امتیاز در صدر جدول هستند اختلاف 10 امتیازی خود با رقبا را حفظ نموده اند و برای رسیدن تثبیت قهرمانی خود احتیاج به بردهای متوالی در هفته های پیش رو دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1397

به "پرسپولیس به دنبال برد 21 مقابل پیکان، استارت سرخ ها برای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به دنبال برد 21 مقابل پیکان، استارت سرخ ها برای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید