پاسخ عجیب شهروند هندی به خبرنگار در خصوص طوفان!

به گزارش تور گرجستان ارزان، پاسخ های مرد هندی به سوال یک خبرنگار در خصوص دلیل خروج او از منزل در هنگام طوفان به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

پاسخ عجیب شهروند هندی به خبرنگار در خصوص طوفان!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار، ویدئویی که پاسخ های شهروند هندوستانی اهل اودیشا هند به یک گزارشگر تلویزیون را در هنگام وقوع طوفان یاس نشان می دهد به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی هند تبدیل شده است. در این ویدئو این گزارشگر با تماشا این مرد در جاده از او در خصوص دلیل بیرون آمدن از خانه در هنگام وقوع طوفان سوال می پرسد.

در این ویدئو مشاهده می گردد که این شهروند هندی در پاسخ به این سوال گزارشگر که می پرسد: باد شدیدی می وزد و طوفان موجب رانش زمین شده، چرا از خانه ات بیرون آمده ای؟ این شهروند هندی در پاسخ می گوید: تو خودت هم از خانه ات بیرون آمدی! من از خانه ام بیرون آمدم، چون تو از هم خانه ات بیرون آمدی. سپس گزارشگر می گوید: ما در حال پوشش خبری طوفان هستیم. سپس این مرد جواب می دهد: اگر بیرون قدم نگذارید (بیرون نیایید) از چیزی برخوردار خواهید شد؟ (حقوق دریافت خواهید کرد).

این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تا به امروز بیش از 87 هزار بیننده داشته است و نزدیک به 1000 بار هم بازنشر شده است.

لازم به ذکر است؛ طی روز های گذشته طوفان سهمگینی موسوم به یاس (Yaas) منطقه های در شرق هند را درنوردید. بر اثر وقوع این طوفان ده ها هزار خانه گلی در شرق هند تخریب و شلوغترین فرودگاه منطقه ای در کلکته تعطیل شد. بعلاوه طوفان با وقوع خیزآب در منطقه ها ساحلی همراه بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2068

به "پاسخ عجیب شهروند هندی به خبرنگار در خصوص طوفان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ عجیب شهروند هندی به خبرنگار در خصوص طوفان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید