پارک شش پرچم: تجربه دلیجان زن شگفت انگیز

به گزارش تور گرجستان ارزان، پارک شش پرچم تگزاس بهار سال آینده ترن هوایی تازه خود را افتتاح خواهد نمود. اما این همه ماجرا نیست. مدیران این پروژه سعی در القای حس سوار بودن بر دلیجان زن شگفت انگیز نموده اند.

پارک شش پرچم: تجربه دلیجان زن شگفت انگیز

کمربند های خود را محکم ببندید؛ به خاطر این که پارک شش پرچم تگزاس زمان افتتاح ترن هوایی زن شگفت انگیز را در سان انتو نیو، بهار آینده اعلام نموده است.

مقامات پارک می گویند:

سواری این ترن هیجان انگیز تر از هر ترن هوایی تک ریل موجود است. با وجود جهت یکنواخت، هیجان بیشتری به مسافران القا می نماید.

لری چیکولا سرپرست و مهندس ارشد شش پرچم می گوید:

من انتظار دارم این ترن نرم و در عین حال دیوانه وار باشد. به خاطر همین موضوع این ترن در پیچ ها به شدت سریع خواهد بود و بعلاوه از ترن های معمولی سریع تر و نرم تر در پیچ ها عمل خواهد کرد.

ترن 35 متر بالا می رود و در جهت مستقیم 30 متری سقوط می نماید و در حال سقوط به سمت پایین، 90 درجه می چرخد و در این لحظه سرعت ترن به 85 کیلومتر بر ساعت می رسد. مسافران از مهندسی نرم این ترن خشنود خواهند شد. مسافران به صورت تک سر نشین سوار واگن ها می شوند که به آن ها احساس شناور بودن می دهد که نام این احساس را مهندسان زمان پرواز گذاشتند.

جفری سبریت رئیس شش پرچم تگزاس می گوید:

این ترن به شما حس سوار بودن بر روی دلیجان زن شگفت انگیز را منتقل می نماید.

این ترن به منابع کامیک بوک های این ابر قهرمان وفادار بوده و ویژگی های دلیجان زن شگفت انگیز مانند فرودگاه ویرانه، معماری رومی و یونانی و صد البته شلاق حقیقت را در اختیار شما قرار می دهد.

در بهار 2018 در شش پرچم تگزاس، شما می توانید سواری در دلیجان زن شگفت انگیز را تجربه کنید.

منبع: کجارو / fodors.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2249

به "پارک شش پرچم: تجربه دلیجان زن شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک شش پرچم: تجربه دلیجان زن شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید