تور تایلند: ویزاهای صادر شده به وسیله سفارت تایلند باطل شدند

به گزارش تور گرجستان ارزان، تمام ویزاهای صادرشده به وسیله سفارت تایلند در بازه اول فوریه 2020 تا 11 مارس 2020 باطل اعلام شدند و برای ورود به این کشور معتبر نخواهند بود.

تور تایلند: ویزاهای صادر شده به وسیله سفارت تایلند باطل شدند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

سفارت پادشاهی تایلند در تهران، در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که ویزاهای صادر شده به وسیله این سفارت از تاریخ اول فوریه 2020 تا 11 مارس 2020 باطل هستند و برای ورود به خاک این کشور اعتبار ندارند. این تصمیم در پی شیوع کووید 19 در ایران گرفته شده است. افرادی که ویزای تایلند آن ها باطل شده است بعد از بازگشتن شرایط به حالت عادی می توانند ویزای COURTESY دریافت نمایند.

متن اطلاعیه سفارت تایلند به توضیح زیر است:

مطابق اطلاعیه وزارت بهداشت همگانی پادشاهی تایلند با موضوع کشورهای خارج از پادشاهی تایلند که به عنوان منطقه ها آلوده به شیوع بیماری ویروس کرونا 2019 (کووید 19) تعریف شده اند که در آن جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از منطقه ها آلوده به شیوع بیماری ویروس کرونا 2019 (کووید 19) معین شده است و اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری تایلند درباره راهکارهای عملی اپراتورهای هوایی مربوط به خدماتی که در کشورهای خارج از تایلند به عنوان منطقه ها آلوده به شیوع کرونا (کووید 19) ارائه می گردد، سفارت پادشاهی تایلند به استحضار می رساند تمام ویزاهای صادرشده به وسیله سفارت تایلند از تاریخ 1 فوریه 2020 تا 11 مارس 2020 باطل اعلام می گردد. ویزاهای باطل شده برای ورود به کشور پادشاهی تایلند دیگر معتبر نیستند.

مسافران از مبدا ایران که ویزای توریستی آن ها در این بازه باطل شده است، پس از بازگشت شرایط به حالت عادی می توانند ویزای Courtesy درخواست نمایند.

سفارت پادشاهی تایلند

11 مارس 2020

سفارت تایلند پیش تر نیز اعلام نموده بود که از تاریخ 19 اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل است و خدماتی ارائه نمی کند.

منبع: کجارو / airc.ir
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2253

به "تور تایلند: ویزاهای صادر شده به وسیله سفارت تایلند باطل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: ویزاهای صادر شده به وسیله سفارت تایلند باطل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید