هشدار مائوریتزیو ساری به رسانه ها پس از برد قاطع چلسی مقابل دیناموکیف

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از نزدیک شدن شاگردانش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به رسانه ها درباره تحت فشار قراردادن بازیکنان او هشدار داد.

هشدار مائوریتزیو ساری به رسانه ها پس از برد قاطع چلسی مقابل دیناموکیف

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از پیروزی خانگی 3 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال چلسی مقابل دیناموکیف اوکراین در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به رسانه ها درباره تحت فشار قراردادن بازیکن 18 ساله آبی های لندن، کالوم هادسوم اودی هشدار داد. هادسون که برای بازی دیشب روی نیمکت نشسته بود، در دقیقه 78 به میدان رفت و گل سوم تیمش را زد. این سومین گل او در سومین بازی خانگی اخیر چلسی در لیگ اروپا در فصل جاری بود هرچند مجموع دقایق حضور او در این فصل از لیگ برتر انگلیس تنها 74 دقیقه بوده است. همین موضوع سبب شده که بسیاری از طرفداران از ساری بخواهند بیش از این به بال جوان تیمش اعتماد کند، کسی که بایرن مونیخ برای جذب او پیشنهادی 35 میلیون پوندی داده است.

ساری گفت: هادسون اودی لازم نیست کاری انجام دهد که مرا متقاعد کند. او همین حالا هم در خصوص اینکه بازیکن بسیار بزرگی است، مرا متقاعد نموده است. من نظر خودم را دارم. او هنوز آماده بازی در بالاترین سطوح نیست. باید پیشرفت کند چون مانند سایر بازیکنان تنها در سن 22 یا 23 سالگی می تواند به اوج برسد. به همین دلیل من الان فکر می کنم که تیم ما باید بدون فشار رسانه ها، بدون فشار طرفداران و بدون فشار باشگاه، پیشرفت کنیم. من اما برای تمام بازی ها او را زیر نظر دارم. در انگلیس، من فکر می کنم، هادسون اودی تنها بازیکن متولد سال 2000 است که تا الان 16 بازی در میدان حضور داشته است.

ساری اضافه نمود: من فکر می کنم که عجله طرفداران برای دیدن هادسون اودی در ترکیب چلسی بسیار خطرناک است. این مقدار فشار روی بازیکنی که تنها 18 سال سن دارد، خطرساز می گردد. بازیکنی در این سن و سال باید از نظر تاکتیکی، ذهنی و فیزیکی پیشرفت کند. به همین دلیل من دوست ندارم که درباره او زیاد صحبت کنم.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی در خاتمه درباره عملکرد تیمش مقابل دیناموکیف گفت: اگر قدر موقعیت های مان را می دانستیم، به خصوص در نیمه اول، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. با این حال نتیجه خوبی گرفتیم. ما توانستیم در خانه دروازه مان را بسته نگه داریم که این کار در رقابت های اروپایی بسیار مهم است. حالا باید با حواسی جمع و تمرکزی بالا برای بازی برگشت آماده شویم. باید مراقب باشیم چون می خواهیم به دور بعد صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 393

به "هشدار مائوریتزیو ساری به رسانه ها پس از برد قاطع چلسی مقابل دیناموکیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مائوریتزیو ساری به رسانه ها پس از برد قاطع چلسی مقابل دیناموکیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید