هتل آماری پوکت (Amari Phuket)

به گزارش تور گرجستان ارزان، هتل آماری پوکت، همچون نگینی در ساحل پاتونگ، در جنوبی ترین نقطه پوکت واقع شده و در فاصله یک و نیم کیلومتری از جاده بانگلا قرار گرفته است.

هتل آماری پوکت (Amari Phuket)

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این هتل با منظره ای فوق العاده از دریای آندمان و برخورداری از ساحل خصوصی، دو استخر روباز، سرویس آبگرم و ماساژ درجه یک، استخر آبگرم روباز، سالن بدنسازی، وای فای رایگان و اتاق هایی با امکاناتی چون: بالکن خصوصی با منظره رو به ساحل، تلویزیون ماهواره ای، دیویدی پلیر ،قهوه ساز و چای ساز تمامی امکانات یک هتل چهار ستاره را شامل می گردد.

شما می توانید در ساحل یا استخرهای هتل اوقات خود را بگذارنید یا اینکه در سالن بدنسازی تمرین نموده و در آبگرم ریلکس کنید، برای صرف غذا نگران نباشید؛ رستوران های هتل آماری برای هر ذائقه ای منو ای در نظر گرفته اند. در رستوران La Gritta غذاهای ایتالیایی سرو می گردد و در این حالی است که رستوران Voyager Lounge انواع غذاهای تایلندی را سرو می نماید و منو رستوران ساحلی انواع غذاهای دریایی را شامل می گردد.

از لحاظ دسترسی به سایر نقاط شهری و مهم باید گفت که هتل آماری در موقعیت نسبت خوبی قرار گرفته است. شما از بازار Jungceylon تنها یک و نیم کیلومتر فاصله دارید و فاصله فرودگاه بین المللی پوکت تا هتل چیزی در حدود پنجاه دقیقه رانندگی می باشد، همچنین برای رفتن به ساحل معروف کاتا که در فاصله نه چندان زیادی از هتل قرار گرفته است، سرویسی برای رفت وآمد از هتل در نظر گرفته شده است.

مشخصات هتل آماری پوکت

نام هتل: Amari Phuket

ستاره های هتل:

موقعیت: تایلند پوکت

تعداد اتاق ها: 380

وب سایت هتل

منبع: ای تایلند
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 485

به "هتل آماری پوکت (Amari Phuket)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آماری پوکت (Amari Phuket)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید