نکونام در پی یک معاوضه مهم برای استقلال ، سرمربی آبی ها امروز قید بازیکن مطرح را می زند

به گزارش تور گرجستان ارزان، جواد نکونام سرمربی استقلال شرط انتقال هافبک تیمش به باشگاه ذوب آهن را تعیین نموده است.

نکونام در پی یک معاوضه مهم برای استقلال ، سرمربی آبی ها امروز قید بازیکن مطرح را می زند

تیم فوتبال استقلال احتمالا از امروز فاز نو نقل و انتقالاتی خود را کلید خواهد زد. از مدت ها قبل صحبت هایی درخصوص جذب بازیکنانی مانند یاسین سلمانی به همراه محمدحسین اسلامی و چند بازیکن خارجی ازجمله تورس اسپانیایی شنیده می شد، این درصورتی است که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر علاقه مندی جواد نکونام نسبت به جذب سامان تورانیان مدافع راست ملی پوش تیم امید منتشر شد.

بر همین اساس و درخصوص تورانیان لازم به ذکر است اگرچه بعضی رسانه ها روز گذشته پیش دستی نموده و از پیوستن این بازیکن به استقلال خبر داده اند اما حقیقت ماجرا این است که مدافع راست 21 ساله تیم ملی امید و باشگاه مس کرمان برای آبی پوش شدن با ممانعت مسی ها روبرو شده؛ چراکه شنیده می گردد تنها مانع پیش روی استقلالی ها برای جذب این او قراردادش با باشگاه کرمانی است و آبی ها ابتدا باید رضایتنامه او را دریافت نمایند. درخصوص جذب این بازیکن روز گذشته اتفاق خاصی رخ نداده است و مذاکرات فعلا ادامه دارد.

بعلاوه در رابطه با شرایط اسلامی شنیده می گردد این بازیکن به شدت مورد توجه نکونام قرار گرفته اما فعلا ربیعی سرمربی نو ذوبی ها با انتقال او مخالفت نموده است. لازم به ذکر است از مدت ها پیش ذوبی ها درخواست خود برای جذب سبحان خاقانی از استقلال را ارائه داده اند اما این باشگاه اعلام نموده خاقانی را فقط در ازای انتقال اسلامی به استقلال راهی ذوب آهن می نماید. این درخواست فعلا مورد موافقت ربیعی قرار نگرفته است.

بعلاوه درباره یاسین سلمانی، کاپیتان تیم ملی امید ایران بعضی گزارش ها حاکی است که این بازیکن برای فصل بیست وسوم لیگ برتر با استقلال به توافقات کلی رسیده و تنها اختلاف بر سر بند فسخ پیشنهاد خارجی است. این درحالی است که طبق شنیده های فرهیختگان جدای از این موضوع که صحت و سقم آن تایید نشده است، دو روز پیش مدیر برنامه های سلمانی به منظور مذاکرات برای ترانسفر وی به یک باشگاه اروپایی از باشگاه استقلال مهلت دو روزه ای را درخواست می نماید که امروز این مهلت با پاسخ نهایی سلمانی به باشگاه استقلال به انتها خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2570

به "نکونام در پی یک معاوضه مهم برای استقلال ، سرمربی آبی ها امروز قید بازیکن مطرح را می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام در پی یک معاوضه مهم برای استقلال ، سرمربی آبی ها امروز قید بازیکن مطرح را می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید