نتایج دوومیدانی کاران ایران در روز دوم مسابقات ترکیه، محروقی سوم شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، سه دوومیدانی کار ایران در روز دوم مسابقات ترکیه به رقابت با حریفان خود پرداختند.

نتایج دوومیدانی کاران ایران در روز دوم مسابقات ترکیه، محروقی سوم شد

به گزارش خبرنگاران، در روز دوم از مسابقات دوومیدانی ترکیه، سه نماینده ایران در ماده های پرتاب دیسک، پرش طول و دوی 200 متر به رقابت با حریفان خود پرداختند.

بنیامین یوسفی در مرحله مقدماتی دوی 200 متر زمان 21.47 ثانیه را ثبت کرد و به فینال رسید.

ریحانه مبینی، رکوردار پرش طول زنان ایران هم در مرحله مقدماتی این ماده پرشی به طول 6.25 متر را انجام داد و به فینال راه پیدا کرد.

مهلا محروقی هم در فینال پرتاب دیسک رکورد 49.37 متر را ثبت کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت این ورزشکار روز گذشته در مرحله مقدماتی با رکورد 49.01 متر ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان را بدست آورد تا اولین زن ایرانی حاضر در این مسابقات باشد.

فینال ماده های 200 متر مردان، 400 متر زنان و مردان، 400 متر بامانع مردان و پرش طول فردا (یکشنبه) با حضور نمایندگان ایران برگزار می شود.

در سرانجام روز نخست این مسابقات که جمعه، 14 خرداد برگزار گشت، دو ورزشکار جوان ایران پیروز به کسب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شدند. مهلا محروقی در پرتاب دیسک به نام اولین زن ایرانی و دانیال بی باک در ماده 400 متر بامانع سهیمه حضور در قهرمانی جهان را بدست آوردند.

شاهین مهردلان در ماده پرتاب وزنه رکورد ملی ایران را پس از 10 سال شکست. رکورد سابق این ماده با حد نصاب 20.05 متر از طریق امین نیکفر در سال 90 ثبت شده بود و مهردلان توانست با پرتابی به طول 20.23 متر رکوردشکنی کند. علاوه بر این فرزنه فصیحی در ماده 100 متر هم به نام قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2015

به "نتایج دوومیدانی کاران ایران در روز دوم مسابقات ترکیه، محروقی سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج دوومیدانی کاران ایران در روز دوم مسابقات ترکیه، محروقی سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید