شرایط تازه دریافت ویزای آذربایجان

به گزارش تور گرجستان ارزان، دریافت ویزای آذربایجان

جمهوری آذربایجان ساده سازی صدور ویزای آذربایجان از طریق سیستم آسان ویزا را از 25 اردیبهشت ماه برای شهروندان 15 کشور آغاز می کند.

شرایط تازه دریافت ویزای آذربایجان

الوی مهدی اف رئیس نهاد دولتی خدمات عمومی جمهوری آذربایجان در پی مصاحبه با سایت های خبری اعلام کرد: جمهوری آذربایجان ساده سازی صدور ویزا از طریق سیستم آسان ویزا را از 25 اردیبهشت ماه (15 می) برای شهروندان 15 کشور آغاز می کند. وی با اعلام این خبر اضافه نمود: شهروندان کشورهایی از جمله ایران، امارات متحده عربی، مالزی، سنگاپور، ترکیه، چین، کره جنوبی و چند کشور دیگر از 25 اردیبهشت سال جاری می توانند در حین ورود به جمهوری آذربایجان، ویزا خود را در فرودگاه دریافت کنند.

گارانتی خرید بلیط ارزان هواپیمایی آذربایجان

الوی مهدی اف در ادامه خاطر نشان کرد که تا به حال برای 420 هزار تبعه خارجی از طریق سیستم آسان ویزا ویزا الکترونیکی صادر شده است. وی همچنین یادآور شد، از ژانویه سال 2017 میلادی از طریق سیستم آسان ویزا ویزا الکترونیکی (ویزای آذربایجان) ظرف سه ساعت برای اتباع خارجی صادر و در مقابل آن 20 دلار آمریکا دریافت می شود. همچنین اعلام کرد، برنامه ریزی شده است در آینده از طریق سیستم الکترونیکی آسان ویزا ویزا برای شهروندان آذربایجانی برای سفر به کشورهای اروپایی صادر شود.

از ویزای مسافرتی چه می دانیم؟

راهنمای سفر به باکو

بهترین زمان سفر به باکو

جاذبه های گردشگری باکو

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2468

به "شرایط تازه دریافت ویزای آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تازه دریافت ویزای آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید