نبی: در سال 2015 یا 2016 با ایتالیا بازی می کنیم، برای تیم المپیک 2 راه چاره داریم

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان بیان کرد که احتمالاً دیدار محبت آمیز تیم های ایران و ایتالیا در سال 2015 یا 2016 میلادی برگزار می گردد.

نبی: در سال 2015 یا 2016 با ایتالیا بازی می کنیم، برای تیم المپیک 2 راه چاره داریم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی محمدنبی پس از امضای تفاهم نامه بین مسئولان فدراسیون های ایران و ایتالیا در مورد این جلسه گفت: فدراسیون فوتبال ایتالیا تجربه خوبی در دنیا دارد و ما می خواهیم بخشی از کارهای فوتبال پایه خود را با همکاری این فدراسیون پیش ببریم. خوشبختانه هم فدراسیون ایران و هم ایتالیا مصر هستند تا موارد تفاهمی را اجرا نمایند.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار است بازی محبت آمیز ای بین ایران و ایتالیا برگزار گردد، اظهار داشت: طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار است این بازی در تقویم این فدراسیون قرار بگیرد و در سال 2015 یا 2016 دیدار محبت آمیز ایران - ایتالیا برگزار گردد. اگر تاریخ این مسابقه قطعی گردد، قطعا در تقویم هر دو فدراسیون قرار خواهد گرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت کادرفنی تیم المپیک مطرح نمود: هم امروز و هم فردا جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این خصوص برگزار می گردد و قرار است جمع بندی نهایی در این خصوص تا روز سه شنبه اعلام گردد. ما دو راه چاره داریم یا اینکه کادرفنی تیم المپیک را تقویت کنیم و یا اینکه آن را تغییر دهیم که در این خصوص تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

نبی در مورد اینکه خیلی ها اعتقاد دارند قرارداد بستن مهرداد پولادی با باشگاه الشحانیه به خاطر سهل انگاری مسئولان فدراسیون است، چون این بازیکن مشکل کارت انتها خدمت دارد، گفت: این سؤال خوبی نبود، چون برخی از صحبت ها محتوای حقوقی دارد. فدراسیون در این خصوص سهل انگاری نکرده است. جریان از این قرار است که فدراسیون فوتبال قطر از فدراسیون فوتبال ایران درخواست داشت تا برای پولادی ITC صادر کنیم که ما این کار را نکردیم اما طبق قوانین فیفا 15 روز پس از این درخواست فدراسیون بین المللی فوتبال برای پولادی ITC صادر کرد تا این بازیکن بتواند در قطر بازی کند وگرنه ما هیچ توافق کتبی یا شفاهی برای انتقال پولادی نداشتیم. باید تأکید کنم اگر مسئله حضور پولادی در تیم ملی قانونی نباشد او در تیم ملی جایی نخواهد داشت.

وی درباره آخرین وضعیت موضوع حق پخش تلویزیونی هم اظهار داشت: آقای تاج پیگیر این مسئله است اما این اتفاقاتی که افتاده و مصوب هیئت رئیسه، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بوده است. در مجموع توافق با صداوسیما کار غیرممکنی نیست و محتمل است در روزهای آینده طرفین با هم به توافق برسند. باشگاه ها و یا فدراسیون فوتبال به صورت سلیقه ای در این خصوص عمل نکردند و هر کاری انجام دادند طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بوده است. من امیدوارم این مسئله هرچه زودتر تمام گردد، چون صداوسیما از گذشته تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال داشته است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: ما در این مسئله حسن نیت داشتیم که اگر اینطور نبود از ابتدای فصل جلوی ورود دوربین ها را به ورزشگاه می گرفتیم. در مجموع باشگاه ها و فدراسیون فوتبال به دنبال حق و حقوق قانونی خود هستند و اتفاق خاصی رخ نداده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 722

به "نبی: در سال 2015 یا 2016 با ایتالیا بازی می کنیم، برای تیم المپیک 2 راه چاره داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: در سال 2015 یا 2016 با ایتالیا بازی می کنیم، برای تیم المپیک 2 راه چاره داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید