میچل: می توانیم منچستریونایتد را به وحشت بیندازیم

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: سرمربی اسپانیایی تیم المپیاکوس یونان ادعا کرد مردانش می توانند شیاطین سرخ را در بازی این 2 تیم در لیگ قهرمانان اروپا به وحشت بیندازند.

میچل: می توانیم منچستریونایتد را به وحشت بیندازیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، میچل در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی امشب (سه شنبه) تیمش برابر منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ادعا کرد مردانش می توانند طلسم ناکامی طولانی مدت خود برابر شیاطین سرخ را بکشنند و بعد از قبول 4 شکست متوالی انتها این تیم را مغلوب نمایند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال رئال مادرید در گفت وگویی با نشریه مارکا گفت: باور دارم که می توانیم منچستری ها را به وحشت بیندازیم. شاید کمی دیوانه وار به نظر برسد اما چنین اتفاقی در بازی ما و پاری سن ژرمن در مرحله گروهی رقابت های فصل جاری رخ داد. در خاتمه نیمه اول نتیجه بازی یک بر یک بود اما نتیجه خاتمهی 4 بر یک به سود پاری سن ژرمن بود. با این حال بلان (سرمربی PSG) در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت که نتیجه بازی انعکاس خوبی از آنچه که در زمین بازی گذشت نبود.

میچل در ادامه تاکید نمود صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نه تنها فشار را از روی آنها برنداشته است بلکه سطح توقعات را از عملکرد آن بالا برده است. وی خاطر نشان کرد: رسیدن به این مرحله نه تنها باری را از دوش ما برنداشته است بلکه مسئولیت مان را سنگین تر نموده است. البته این فشار مثبتی است و من ترجیح می دهم که چنین فشاری روی بازیکنانم باشد.

تیم های منچستریونایتد و المپیاکوس تا کنون طی 2 فصل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، 4 بار به مصاف هم رفته اند که در هر 4 بازی شیاطین سرخ به عنوان تیم پیروز میدان را ترک نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 594

به "میچل: می توانیم منچستریونایتد را به وحشت بیندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میچل: می توانیم منچستریونایتد را به وحشت بیندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید