منتظر پاسخ انگلیس درباره تشکیل و کنترل رسانه های ضد مسکو هستیم

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز شنبه از انتظار مسکو برای واکنش لندن به موضوع اسناد فاش شده توسط وزارت خارجه انگلیس اطلاع داد که به گفته وی نشان می دهد چگونه دولت انگلیس رسانه های اجتماعی روس زبان در فضای مجازی را به نفع خود راه اندازی و کنترل می نماید.

منتظر پاسخ انگلیس درباره تشکیل و کنترل رسانه های ضد مسکو هستیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با نوشتن این اظهارات در صفحه فیسبوک خود خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم خواندن (اسناد) را متوقف کنیم و منتظر واکنش لندن هستیم. چی کسی می داند؛ محتمل است همه اینها دروغ باشند. و (با این حساب) آنها باید چنین بیانیه ای صادر نمایند: میلیون ها پوند به صورت پنهانی برای کمپین های اطلاعاتی هزینه شده است!

این دیپلمات ارشد روسیه همچنین شرح داد که اسناد فاش شده وزارت خارجه انگلیس نشان می دهند که چگونه دولت این کشور به تأمین اقتصادی و کنترل رسانه های مختلف به وسیله واسطه های خود پرداخته و چگونه شبکه ای از رسانه های نیابتی خود به زبان روسی را در شبکه های اجتماعی راه اندازی نموده و تحت کنترل دارد.

وی همچنین در مورد نام این رسانه ها نوشت: مشخصاً منظورم دو رسانه مدوزا و مدیا زونا است که صدها برگه اسناد از آنها وجود دارد که نشان می دهند به عنوان ماشین تبلیغاتی لندن کار می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1845

به "منتظر پاسخ انگلیس درباره تشکیل و کنترل رسانه های ضد مسکو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر پاسخ انگلیس درباره تشکیل و کنترل رسانه های ضد مسکو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید