لی اوتو آیدیل ال 9؛ آیا این کابین چینی از مرسدس بنز باکیفیت تر است؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، سراغ برادر بزرگتر خانواده یعنی لی اوتو آیدیل ال 9 می رویم که شباهت کامل به ال 7 دارد، اما در ابعاد و بعضی جزئیات فنی به طور محدود تفاوت هایی دارد.

لی اوتو آیدیل ال 9؛ آیا این کابین چینی از مرسدس بنز باکیفیت تر است؟

به گزارش عصر ایران، لی اوتو L9 در بازار چین نزدیک به 70 هزار دلار قیمت دارد.

این شاسی بلند از منظر ابعاد برابر با 5218 میلیمتر در طول، 1998 میلیمتر در عرض و 1800 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 3105 میلیمتر است. آیدیل ال 9 در فاصله بین محور ها 100 میلیمتر از ال 7 بزرگتر است که به مفهوم فضای بیشتر کابین برای این محصول خواهد بود.

وزن خالص آیدیل ال 9 برابر با 2520 کیلوگرم محاسبه شده است.

با توجه به تریم می توان صندلی ها کاپیتانی برای ردیف دوم و یا نیمکتی را سفارش داد. در حالت اول ظرفیت خودرو 6 نفر و در حالت دوم 7 نفر می گردد.

در بخش پیشرانه لی اوتو ال 9 از همان پیشرانه هیبریدی با 442 اسب بخار خروجی و گشتاور 620 نیوتن متر استفاده شده است. همانطور که در معرفی ال 7 اشاره شد؛ علاوه بر 2 موتور الکتریکی با جانمایی یک موتور روی هر محور، لی اوتو ایدیل یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دارد که نقشی در حرکت خودرو ندارد بلکه به عنوان ژنراتور افزاینده برد حرکتی خودرو عمل می نماید. برد حرکتی لی اوتو ال 9 در حالتی که پیشرانه 1.5 لیتری در مدار نباشد حدود 215 کیلومتر است که انرژی آن از باتری 44.5 کیلووات ساعت تامین می گردد، اما در شرایطی که مجموعه هیبریدی فعال گردد، برد حرکتی به 1315 کیلومتر افزایش می یابد.

آیدیل ال 9 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید تا پس از 40 دقیقه 80 درصد ظرفیت باتری را تکمیل کند.

ظرفیت باک تمامی تریم های لی اوتو آیدیل ال 9 برابر با 65 لیتر است.

بیشینه سرعت 180 کیلومتر و شاخص صفر تا 100 کیلومتر نیز برابر با 5.3 ثانیه محاسبه شده است.

رینگ های 21 اینچی آلومینیومی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می گردد.

لی اوتو آیدیل ال 9

در رابطه با کابین نیز باید به همان توضیحات خودرو آیدیل ال 7 و معرفی صندلی ملکه به وسیله کمپانی لی اوتو یا لی شانگ اشاره کنیم.

صفحه نمایش اصلی تنظیمات سیستم تفریح در مقدار 15.7 اینچی و یک صفحه نمایش دیگر به همین مقدار مقابل سرنشین جلو قرار می گیرد. برای ردیف عقب نیز این فناورانه تکرار شده است.

سیستم صوتی دالبی اتمز با 7 بلندگو، 3 ساب ووفر و 4 بلندگو روی سقف یک سالن کنسرت تمام عیار را داخل کابین ال 9 ایجاد می نماید.

روی فرمان نیز یک نمایشگر باریک دیجیتال اطلاعات مورد احتیاج راننده را نمایش می دهد.

از دیگر امکانات کابین باید به سیستم بهبود هوای هوشمند، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، دوربین داشبورد، ریموت استارت، نمایشگر هداپ، استارت دکمه ای، شارژر بی سیم، سانروف دوتکه الکتریکی، نورپردازی قابل تنظیم و... اشاره نمود.

یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر لی اتو L9 صندلی کوئین یا ملکه آن است. این توصیف برای صندلی های عقب این محصول استفاده می گردد. این صندلی ها دارای قابلیت تنظیم الکترونیکی بوده و با پوشش چرم ناپا در دسترس هستند. بعلاوه زیر پایی الکتریکی، تکیه گاه مرکزی لوکس و روکش چرمی 270 درجه ای از دیگر ویژگی های آن هستند. هنگامی که حالت صندلی ملکه فعال گردد؛ فضای پا تا 1160 میلی متر افزایش یافته و پشتی صندلی را می توان تا 40 درجه تغییر زاویه داد.

تمام صندلی ها مجهز به ماساژ کمر هستند. بعلاوه باید به صندوق عقب بسیار جادار آن اشاره کنیم. لی اتو به فضا های ذخیره سازی اشیا توجه زیادی داشته و 26 محفظه برای قراردادن کلید، تلفن، کیف و سایر اشیا ایجاد نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2536

به "لی اوتو آیدیل ال 9؛ آیا این کابین چینی از مرسدس بنز باکیفیت تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لی اوتو آیدیل ال 9؛ آیا این کابین چینی از مرسدس بنز باکیفیت تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید