لپ تاپ نو لنوو با هوش مصنوعی حرکات کاربر را دنبال می نماید و جهت صفحه نمایش را به صورت اتوماتیک تطبیق می دهد

به گزارش تور گرجستان ارزان، لنوو در نمایشگاه IFA 2024 لپ تاپی نوآورانه به نام Auto Twist AI PC معرفی نموده. این لپ تاپ به لطف لولای ویژه دارای موتور خود توانایی چرخش و تغییر اتوماتیک زاویه را دارد.

لپ تاپ نو لنوو با هوش مصنوعی حرکات کاربر را دنبال می نماید و جهت صفحه نمایش را به صورت اتوماتیک تطبیق می دهد

این لپ تاپ از هوش مصنوعی برای دنبال کردن حرکات کاربر و تغییر زاویه نمایشگر استفاده می نماید تا کاربر بتواند از زوایای مختلف برترین دید به صفحه نمایش را داشته باشد. این دستگاه حتی با فرمان های صوتی قابل کنترل است و می تواند به طور اتوماتیک بین حالت های مختلف مانند لپ تاپ و تبلت جابجا گردد.

این ویژگی در تماس های ویدیویی یا هنگام کار در حالت های مختلف، بسیار مفید است. به علاوه اگر کاربر از دستگاه دور گردد، نمایشگر خاموش می گردد تا از مصرف بی فایده انرژی جلوگیری گردد.

این دستگاه بعلاوه می تواند به صورت اتوماتیک زمانی که کاربر برای مدتی طولانی به نمایشگر خیره شده است، او را تشویق به استراحت کند.

یکی از اهداف اصلی طراحی این دستگاه، یاری به افزایش راحتی و کاهش خستگی چشم کاربران است. استفاده از هوش مصنوعی و لولای موتوریزه باعث می گردد که کاربران بدون احتیاج به لمس دستگاه، بتوانند از آن استفاده نمایند. این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که به علت مسائل جسمانی نمی توانند لپ تاپ را به راحتی جابجا نمایند، بسیار کاربردی است.

در حالی که Auto Twist AI PC هنوز یک دستگاه آزمایشی است، لنوو امیدوار است که این فناوری را در لپ تاپ های آینده خود به کار بگیرد

علاوه بر Auto Twist AI PC، لنوو در نمایشگاه IFA 2024 چندین مدل نو از لپ تاپ های خود را معرفی کرد. یکی از این مدل ها Yoga Slim 7i Aura Edition است که به پردازنده های قدرتمند Intel Core Ultra مجهز است و با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت های هوشمندی نظیر حالت های هوشمند (Smart Modes) را ارائه می دهد. این حالت ها به کاربران یاری می نماید تا بهبود تمرکز داشته باشند، شرایط بدن خود را بهبود بخشند و در تماس های ویدیویی عملکرد بهتری داشته باشند.

بعلاوه مدل ThinkBook 16 Gen 7 که از پردازنده Qualcomm Snapdragon X Plus استفاده می نماید، با باتری بزرگ و نمایشگر 16 اینچی خود، گزینه ای مناسب برای کاربرانی است که در پی یک لپ تاپ با عملکرد بالا و قیمت ارزان هستند. علاوه بر این، مدل ThinkPad T14s Gen 6 که با پردازنده های AMD Ryzen AI عرضه می گردد، با حداکثر 64 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی از دیگر گزینه های قابل توجه در بازار لپ تاپ های قدرتمند است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 شهریور 1403 بروزرسانی: 16 شهریور 1403 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2617

به "لپ تاپ نو لنوو با هوش مصنوعی حرکات کاربر را دنبال می نماید و جهت صفحه نمایش را به صورت اتوماتیک تطبیق می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ نو لنوو با هوش مصنوعی حرکات کاربر را دنبال می نماید و جهت صفحه نمایش را به صورت اتوماتیک تطبیق می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید