قیمت و مشخصات نسخه جهانی آنر 70 فاش شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، شرکت آنر در خرداد ماه امسال از سری تازه گوشی های آنر 70 متشکل از آنر 70، آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس در چین رونمایی کرد. طبق گزارش منتشر شده از Appuals، این شرکت چینی قرار است در تاریخ 11 شهریور ماه (2 سپتامبر) نسخه جهانی آنر 70 را برای بازار سایر کشورها عرضه کند. این گوشی هوشمند پیش تر نیز در فهرست وب سایت های فرانسه، اسپانیا و انگلیس شرکت آنر قرار گرفته بود. آن طور که به نظر می رسد تنها گوشی آنر 70 راهی بازارهای جهانی خواهد شد و مدل های پیشرفته تر آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس در انحصار بازار چین باقی خواهند ماند. به همین دلیل، وب سایت Appuals بعضی از اطلاعات نسخه جهانی آنر 70 را در اختیار ما قرار داده است.

قیمت و مشخصات نسخه جهانی آنر 70 فاش شد

به گفته این نشریه، گوشی آنر 70 با دو پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت های 549 و 599 یورو در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. بعلاوه کاربران می توانند از بین رنگ های مشکی، سبز و نقره ای این گوشی هوشمند پرچم دار دست به انتخاب بزنند.

مشخصات نسخه دنیای آنر 70

شایعات و برآورد ها حاکی از آن است که نسخه دنیای آنر 70 از یک نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن FHD+، رفرش ریت 120 هرتزی و نسبت تصویر 20:9 بهره می برد. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد و رابط کاربری Magic 6.1 را اجرا خواهد نمود. بعلاوه انتظار می رود که نسخه دنیای آنر 70 با برنامه ها و سرویس های گوگل عرضه گردد.

آنر از پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود. باید اشاره کنیم که این تراشه از هسته های قدرتمندی با فرکانس 2.5 گیگاهرتز بهره می برد که نسبت به نسل قبلی، 0.1 گیگاهرتز ارتقاء داشته است. البته پیشرفت اصلی را در بخش گرافیکی شاهد هستیم، جایی که آدرنو 642L به انجام وظیفه می پردازد و گفته می گردد 20٪ از نسل گذشته عملکرد بهتری هم دارد. در کنار این تراشه نیز 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه خواهد شد.

این گوشی هوشمند درگاه کارت حافظه میکرو SD ندارد. حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر این گوشی هوشمند قرار گرفته است. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی منبع تغذیه این گوشی پرچم دار است که با سرعت 66 واتی انرژی مجدد خود را بدست می آورد. در قاب پشتی آنر 70 یک سیستم دوربین سه گانه دیده می گردد که سنسور اصلی آن، دوربین 54 مگاپیکسلی IMX800 سونی است. علاوه بر این سنسور، دوربین 50 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسلی نیز به انجام وظیفه می پردازند. بعلاوه آنر روی پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی در حفره نمایشگر تعبیه نموده که دقتی 32 مگاپیکسلی دارد و کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

شرکت آنر که در شرایط فعلی یکی از پیروز ترین شرکت های فراوریکننده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود، پیروز شد حتی بعد از جدایی از هواوی هم به فرایند خوب خود در زمینه فراوری گوشی های هوشمند ادامه دهد. باید دید نسخه دنیای گوشی پرچم دار آنر 70 می تواند نظر کاربران غیرچینی را نیز به خود جلب کند یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2417

به "قیمت و مشخصات نسخه جهانی آنر 70 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و مشخصات نسخه جهانی آنر 70 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید