قیاسی: آماده نبودم و به یزدانی باختم؛ شرایط امروزم فرق دارد

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدعی وزن 65 کیلوگرم تیم ملی آزاد می گوید بعد از پشت سر گذاشتن 11 مرحله اردو به آمادگی خوبی رسیده و با شرایطی متفاوت به مصاف امیرمحمد یزدانی می رود.

قیاسی: آماده نبودم و به یزدانی باختم؛ شرایط امروزم فرق دارد

مرتضی قیاسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط آمادگی اش در آستانه مسابقه انتخابی درون اردویی گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم و هدفم این است که در این انتخابی اول شوم و بعد به مدال المپیک فکر می کنم.

وی ادامه داد: تمام تمرکزم روی کشتی پیش رو است. انگیزه بالایی دارم و همه توانم را به کار خواهم گرفت که در انتخابی روز جمعه پیروز باشم. بدنم هم خیلی خوب است. مشکل وزنی ندارم و با 69 کیلو وزن و دو کیلو ارفاق وزنی که برای این مسابقه در نظر گرفتند، راحت سر وزن خواهم رسید.

این کشتی گیر 26 ساله لرستانی که در انتخابی اخیر مغلوب امیرمحمد یزدانی شده، در رابطه با کشتی قبلی اش با این حریف گفت: در آن مسابقه 6 بر صفر باختم چون شرایطم اصلا خوب نبود، این انتخابی برای مسابقات بلگراد بود. چون در آن وقت تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشته بودم و از نظر بدنی آماده نبودم. امروز شرایط فرق می کند و خداراشکر 11 اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم، تمرینات عالی بوده که من و یزدانی یکی به گزینشی رفتیم و یکی هم آسیایی. امیدوارم کشتی گیر شایسته انتخاب شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2038

به "قیاسی: آماده نبودم و به یزدانی باختم؛ شرایط امروزم فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیاسی: آماده نبودم و به یزدانی باختم؛ شرایط امروزم فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید