فال روزانه دوشنبه 21 آبان 1397

به گزارش تور گرجستان ارزان، فال روزانه دوشنبه 21 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه، فال روزانه بیست و یکمین روز از آبان سال 97 برای متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و ...

فال روزانه دوشنبه 21 آبان 1397

فال روزانه دوشنبه 21 آبان 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - با فال روزانه بیست و یکمین روز از آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.

فروردین

بیشتر ساعات امروز را با فکر کردن به عشق و روابط عاطفی خود خواهید گذاراند؛ شاید این تاثیر خواب هایی باشد که شب گذشته دیده اید. تفسیر خواب هایتان می تواند به شما در رمزگشایی ناخودآگاهتان یاری کند. برای این امر می توانید خواب هایتان را بنویسید و به وقایعی که هریک می تواند نشانه ای از افکار پنهان شما یا اضطراب ها و آرزوهیتان باشد پی ببرید. در خصوص مسائل اقتصادی نیز امروز روز تردید است. یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید ذهن خود را به شکلی منطقی متمرکز نمایید تا درگیر ولخری های غیرمنطقی نشوید که می تواند برایتان دردسرساز گردد.

اردیبهشت

امروز رفتار و احساساتتان ثبات کمتری دارد، لحظاتی را با بی خیالی و آرامش طی نموده و ممکن است لحظاتی پر از استرس و انگیزه برای فعالیت داشته باشید. البته هر دو این حالات می تواند نقش مثبتی در رسیدن به اهدافتان داشته باشد، مهم این است بتواند بین آنها تعادل برقرار نموده و تشخیص دهید چه زمانی باید خونسرد و شکیبا بوده و چه زمانی بهتر است دست به اقدام بزنید. شما فرد توانمندی هستید و قادرید ایده هایتان را عملی کنید به خصوص اگر از طرف خانواده و دوستانتان حمایت شوید.

خرداد

شما همواره انسان مسئولیت پذیری بوده اید اما امروز این احساس در شما قوی تر است. با این حال بدانید که خیلی از مواقع آنچه رخ می دهد از کنترل شما خارج است و ممکن است توان رویارویی با آن را نداشته باشید. کنترل بیش از اندازه شرایط و اطرافیان می تواند هم برای شما و هم برای آنان خسته نماینده باشد. بیشتر مراقب خود و احساساتتان باشید و اجازه ندهید سوء استفاده یا قدرنشناسی دیگران شما را آزرده خاطر کند.

تیر

قدری بیشتر برای خودتان وقت بگذارید و به فعالیت های هنری و کارهایی بپردازید که موجب آرامش تان می گردد. از انسان های منفی دوری کنید و سعی کنید با دوستانی معاشرت کنید که نه تنها شما را از دنبال کردن رویاهایتان باز نمی دارند بلکه مشوق و حتی الگوی شما در این راه هستند. در رابطه با مسائل عاطفی نیز بهتر است بیشتر به خود وقت بدهید تا قبل از هر تصمیم برای حل مسائل ارتباطی خود، به آن آرامش فکری لازم رسیده باشید.

مرداد

هرگز از خودتان ناامید نشوید. امروز حتی دیگران نیز روی یاری و توانایی شما حساب بازنموده اند. شاید احساس کنید بیش از حد زیر نگاه قضاوتگرانه دیگران قرار گرفته اید اما اجازه ندهید این افکار بر شما مسلط گردد و شما را تحت فشار قرار دهد. کمال گرا نباشید، هدف بی عیب و نقص بودن نیست بلکه مهم این است که تمام کوشش خود را برای یاری دیگران یا انجام وظایفتان به کار می برید. از تنش و درگیری دوری کنید تا ناخواسته موجب ناراحتی و آزرده خاطر کردن کسی نشوید.

شهریور

با تغییر نگرش خود به شرایط و موقعیت ها می توانید آنها را تغییر دهید. با تغییر زاویه دیدتان مسائلی را درمی یابید که پیش از این از دیدتان پنهان بوده است. کوشش کنید نگرش مثبتی به مسائل داشته باشید و اجازه ندهید حرف ها و نظرات دیگران شادابی و نشاط و حس آزادی در شما را از بین ببرد. از این افراد که مدام انرژی منفی مسائل خود را به شما منتقل می نمایند دوری کنید.

مهر

اگر در روزهای دیگر احساساتتان مدام تغییر می کرد، امروز روزیست که می توانید ثبات عاطفی داشته باشید اما باز هم تردید در عقاید و افکارتان با شما خواهد بود. در اطرافتان کسانی هستند که بخواهند عقاید شما را به چالش بکشند و شما را وادارند تا به موضاعات به شکلی دیگر و از زاویه ای جدید نگاه کنید. این امر به خودی خود بد نیست اما اگر تمایلی به تغییر عقاید خود ندارید پس در اینگونه مباحث شرکت نکنید. به طور کلی سعی کنید با مسائل و اطرافیانتان شکیباانه برخورد کنید.

آبان

چند وقت است که به خودتان بی توجهی نموده اید. سعی کنید امروز فرصتی فراهم نموده و به علائقتان بپردازید؛ مثلا با دوستانتان یا به تنهایی به سینما رفته و یا یک هدیه برای خود بخرید. حتی می توانید ساعتی را به خیالپردازی و سفر به رویاهایتان اختصاص دهید. اما مواظب باشید بیش از اندازه احساسات خود را درگیر نکنید. اگر هم با کسی اختلاف نظر دارید برخوردی محبت آمیز و آرام که مانع درگیری و تنش گردد حتما برایتان بهتر خواهد بود.

آذر

ممکن است امروز مجبور شوید یک انتخاب سخت داشته باشید. اختلاف نظرهایی که در بین اطرافیانتان به وجود آمده است شما را نیز دچار تردید در تصمیم گیری می نماید. شاید از نظر شما هر دو طرفی که در دو سوی ماجرا قرار دارند به نحوی حق داشته باشند و این موجب می گردد ندانید که باید طرف چه کسی باشید. شاید اگر نقش میانجی را بازی نموده و سعی کنید نقطه میانی ماجرا را پیدا کنید هم برای شما و هم برای نزدیکانتان بهتر باشد و بتوانید اوضاع را روبراه کنید. اگر در روابط عاطفی نیز دچار چالش و مشکل شده اید آن را با اعتماد حل خواهید کرد.

دی

بیش از اندازه درگیر افکار رویایی خود نشوید. ممکن است واقعیات با آنچه که شما در خیالتان می پندارید خیلی فاصله داشته باشد و روبرو شدن با آنها به احساسات شما صدمه بزند. قدری واقع بین بوده و مخصوصا مسائل احساسی خود را با منطق تان ارزیابی کنید. تغییر نگرش و فراتر رفتن از قالب های فکری که برای خود ساخته اید می تواند به شما برای مواجهه با شرایط احساسی یاری کند ولی اگر با لجبازی روی کلیشه های ذهنی قدیمی خود پافشاری کنید، نتایج مطلوبی برایتان در پی نخواهد داشت.

بهمن

مثل همواره برای خود برنامه ریخته اید و مثل همواره هنگام اجرای برنامه های خود موانعی بر سر راهتان سبز خواهد شد. مخصوصا برنامه ریزی که برای انجام فعالیت های هنری و کارهای مورد علاقه اتان نموده اید، مطابق انتظار پیش نخواهد رفت. ناامید نشوید و سعی کنید با منطق و آمادگی بیشتری به سمت اینگونه فعالیت ها بروید و تنها به جنبه هنری و معنوی آن ها اهمیت ندید. شما قادرید ناملایمات و چالش ها را به خوبی از سربگذرانید و مسائلی که در خانه یا محل کارتان به وجود می آید را حل کنید به شرطی که مراقب رفتارهای واکنشی و بدون فکر خود باشید.

اسفند

گاهی مسائل و موانع پی در پی در سر راه آدمی، حامل یک پیام است؛ پیامی مبنی بر اینکه بهتر است جهت خود را تغییر دهید. اگر در جهت درست قرار بگیرید خواهید دید که بسیاری از موانع به سادگی کنار خواهند رفت. پس به نشانه ها توجه کنید. در عین حال مراقب باشید که اسیر خیالات خود نشوید و همواره واقعیات زندگی را نیز در نظر بگیرید در غیر اینصورت تقابل رویا و واقعیت می تواند به روان شما ضربه بزند. این بدان معنا نیست که از رویاهایتان بگذرید بلکه باید همواره تعادل بین خیال و واقعیت را حفظ نمایید.

منبع: setare.com
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1771

به "فال روزانه دوشنبه 21 آبان 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 21 آبان 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید