طراحی مدال های المپیک نوجوانان 2018 به خاتمه رسید

به گزارش تور گرجستان ارزان، طراحی مدال های المپیک نوجوانان سال جاری به انتها رسیده است. قرار است بیش از 1200 مدال در این بازی ها اهدا گردد.

طراحی مدال های المپیک نوجوانان 2018 به خاتمه رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Inside the games، طراحی مدال های بازی های المپیک و نوجوانان سال جاری که در بوئنوس آیرس برگزار می گردد به انتها رسیده است. یک جوان اهل اندونزی این مدال ها را طراحی نموده است. طرح این جوان در یک مسابقه برنده شده است.

طرح پشت مدال ها توسط تیمی از گرافیست های بوئونوس آیرس طراحی شده است.

طراحی روی مدال ها نشان دهنده آتش بازی است که نمادی از هیجان و افتخار است. همچنین حلقه های نماد المپیک نیز بر روی طرح به چشم می خورد. در پشت مدال شراره های آتش همچنان ادامه پیدا نموده اند و نشان بازی های بوئونوس آیرس 2018 وجود دارد.

بازی های المپیک نوجوانان از 16 اکتبر تا 18 اکتبر انجام می شوند.

طراح اندونزیایی که محمد فرید هوسن نام دارد 18 ساله است. طرح او در اواخر ماه ژانویه برنده شد. حدود 300 فرد از 50 کشور در مسابقه طراحی مدال ها شرکت نموده بودند.

گروهی از داوران طرح را انتخاب کردند. طرح پشت مدال نیز توسط یک جوان 24 ساله طراحی شده است. مدال ها حدود 80 میلی متر قطر دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 964

به "طراحی مدال های المپیک نوجوانان 2018 به خاتمه رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی مدال های المپیک نوجوانان 2018 به خاتمه رسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مدال های المپیک نوجوانان 2018 به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید