صحبت با هوش مصنوعی نو یوتیوب درباره آنچه دیدن می کنید!

به گزارش تور گرجستان ارزان، یوتیوب هم به دنیای هوش مصنوعی پا گذاشته و در حال آزمایش چت بات جدیدی است که هنگام تماشای ویدئو می تواند درباره آن ویدئو با شما صحبت کند!

صحبت با هوش مصنوعی نو یوتیوب درباره آنچه دیدن می کنید!

به گزارش خبرنگاران ، چت بات یوتیوب برای ارائه اطلاعات درباره ویدئویی که در حال تماشایش هستید، طراحی شده است. این ابزار مکالمه هوش مصنوعی آن طور که گوگل شرح داده با هدف پاسخگویی به پرسش های شما درباره یک ویدئو طراحی شده و علاوه بر این می تواند محتوای مرتبط را نیز به شما پیشنهاد کند. حتی هنگامی که در حال تماشای یک ویدئوی آموزشی باشید می تواند از شما تست بگیرد.

چت بات تازه یوتیوب در کنار ابزار هوش مصنوعی دیگری که هدفش ساماندهی نظرات ویدئوها است پا به عرصه گذاشته است تا بزرگترین سرویس اشتراک ویدئوی دنیا نیز از کاروان پرسرعت هوش مصنوعی عقب نماند.

  • درخت کریسمس کیهانی/ شاهکار تازه جیمز وب/ عکس

  • هولناک ترین پرنده تاریخ/ هیولایی که نامش هم ترسناک است/ عکس

  • ویروس عجیبی که فقط جنس نر را می کشد!

  • خورشید آنقدر که می گفتند بزرگ نیست!

یوتیوب زیرمجموعه گوگل است و در راستای کوشش گسترده این شرکت برای یکپارچه سازی هوش مصنوعی در سرویس هایی چون موتور جستجو و جی میل پا میدان هوش مصنوعی گذاشته است. جدای از ابزارهایی چون فراوری پس زمینه برای ویدئوهای کوتاه و دوبله ویدئو به زبان های دیگر بر اساس بعضی گزارش ها یوتیوب در حال توسعه ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد آهنگ های خود را در سبک موسیقی دانان مشهور خلق نمایند.

البته ابزارهای تازه هوش مصنوعی یوتیوب اکنون فقط به صورت آزمایشی و محدود فعلا فقط به زبان انگلیسی در دستگاه های منتخب اندروید مشترکین پرمیوم در ایالات متحده آمریکا در دسترس است.

منبع: ورج

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2592

به "صحبت با هوش مصنوعی نو یوتیوب درباره آنچه دیدن می کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت با هوش مصنوعی نو یوتیوب درباره آنچه دیدن می کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید