شهر سهند به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شاهد یک حرکت جهادی در شهر سهند هستیم چرا که این شهر به کارگاه فعالیت های عمرانی تبدیل شده است.

شهر سهند به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

عابدین خرّم با حضور در شهر تازه سهند، از هفت پروژه طرح اقدام ملی مسکن در این شهر بازدید کرد و در جریان آخرین شرایط پیشرفت پروژه های مسکن در این شهر نهاده شد.

در این بازدیدها که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت، با توضیحات مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه سهند و مجریان و پیمانکاران پروژه ها، با فرایند فعالیت های حوزه مسکن در این شهر آشنا شد.

خرّم با اشاره به اینکه امروز هیچ پروژه راکدی را در سهند مشاهده نکردیم، افزود: با اهتمام مدیریت این شهر، زیرساخت های مورد احتیاج مردم در منطقه ها تازهالاحداث هم در حال تکمیل است که نشان دهنده عزم استوار برای اجرای سیاست های دولت در حوزه مسکن است.

وی با اشاره به احداث 5 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند گفت: میانه پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 20 درصد است که از نظر زمان بندی شرایط مناسبی دارند.

وی با بیان اینکه تمام پروژه ها تا این لحظه با آورده متقاضیان احداث شده و هنوز تسهیلات بانکی به پروژه ها تزریق نشده است، افزود: در شورای مسکن استان، بانک ها را پای کار خواهیم آورد تا یاری نمایند که پروژه ها بدون توقف پیش برود و پیش از مهلت مقرر بتوانیم واحدها را تحویل متقاضیان دهیم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، وی بعلاوه پس از بازدید از پروژه های مسکن، از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر تازه سهند بازدید و از فعالان این مرکز قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2182

به "شهر سهند به کارگاه عمرانی تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر سهند به کارگاه عمرانی تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید