آغاز روحیه بخش برای مصاف با قطر پرمهره

به گزارش تور گرجستان ارزان، ملی پوشان هندبال ایران پس از شکست روحیه بخش مالزی در اولین دیدار خود، مهیای رویارویی با قطری های پرمهره و برگزاری یک بازی سخت در مرحله دوم رقابتهای هندبال بازی های آسیایی می شوند.

آغاز روحیه بخش برای مصاف با قطر پرمهره

به گزارش خبرنگاران، بازی های آسیایی جاکارتا برای ایران با بازی تیم ملی هندبال ایران مقابل مالزی استارت خورد. شاگردان کاستاراتوییچ در اولین دیدار خود به مصاف مالزی رفتند و در نهایت این بازی آسان را با نتیجه 55 بر 11 به سود خود پایان دادند. ملی پوشان هندبال ایران نیمه نخست این بازی را با حساب 29 بر 5 و نیمه دوم را با نتیجه 26 بر 6 به سود خود تمام کردند. گل های نیمه اول این بازی را سلامان بربط ، میلاد مسائلی ، مهدی بیجاری، مجتبی حیدرپور، جلال کیانی ، امین کاظمی ، فرزاد رستمی، علیرضا موسوی، کاظم جمعه پو و شاهو نصرتی به ثمر رساندند. همچنین گل های نیمه دوم را نیز سلامان بربط ، میلاد مسائلی ، جلال کیانی ، احسان ابویی، فرزاد رستمی، علیرضا موسوی ، مهرداد صمصامی، مهدی بیجاری، امین کاظمی و شاهو نصرتی وارد دروازه حریف نه چندان مطرح ایران یعنی تیم ملی هندبال مالزی کردند.

ملی پوشان هندبال کشورمان در مرحله گروهی بازی های آسیایی در گروه A با تیم های مالزی و قطر هم گروه است. بر همین اساس و در اولین بازی این گروه تیم قدرتمند و پرمهره قطر هم موفق گردیده بود با نتیجه 64 بر 11 تیم مالزی را مغلوب نموده و تا قبل از رویارویی با ایران صدرنشین گروه A گردد. تیم ایران با پیروزی مقابل مالزی با 2 امتیاز در رده دوم این گروه قراردارد. از این مرحله، از هر گروه دو تیم به مرحله اصلی صعود می نمایند. به همین دلیل حتی درصورت شکست ایران مقابل قطر مدعی بازهم ما می توانیم همراه با قطری ها به دور دوم مسابقات صعود کنیم. البته ملی پوشان هندبال ایران روز جمعه هفته جاری می بایست در دومین بازی خود به مصاف قطر مدعی بروند. تیمی پرمهره که البته قبل از آغاز بازی ها اینطور به نظر می رسید بخاطر قوانین جدید فدراسیون جهانی در خصوص ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی، دستش کوتاه مانده و دیگر نمی تواند مثل ادوار قبلی با صرف هزینه های هنگفت از سراسر دنیا ستاره های هندبال را خریداری کند. به همین دلیل و باتوجه به اینکه هندبالیست های قطری تقریبا سن و سال دار شدند می توان امیدوار بود که تیم ملی هندبال ایران مقابل این حریف گردن کلفت با انجام یک بازی خوب و شجاعانه به برتری رسیده و با قرار دریافت در صدر جدول گروه خود راهی دور دوم بازی ها گردد.

به هرروی علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، میلاد مسائلی، فرزاد رستمی، سلامان بربط، مهدی بیجاری، مهدی موسوی، محسن باباصفری، سید علیرضا موسوی، جلال کیانی، افشین صادقی، کاظم جمعه پور ، احسان ابوئی ، مهرداد صمصامی و شاهو نصرتی اسامی هندبالیست های ایران در این دوره از بازی های آسیایی هستند که روز جمعه می بایت مقابل قطری ها صف آرایی نمایند.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 226

به "آغاز روحیه بخش برای مصاف با قطر پرمهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز روحیه بخش برای مصاف با قطر پرمهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید