سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان بوشهر

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور شرکت در همایش روز ملی خلیج فارس راهی بوشهر می گردد.

سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان بوشهر

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به منظور سخرانی در فردا در همایش روز ملی خلیج فارس، امروز دوشنبه 10 اردیبهشت به استان بوشهر سفر خواهد نمود.

ناصر امیر زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر درباره مهم ترین برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری به این استان گفت:

رئیس سازمان میراث فرهنگی در سفر دو روزه خود به استان بوشهر علاوه بر شرکت در همایش روز ملی خلیج فارس، از بافت تاریخی بوشهر و ظرفیت های این استان در حوزه گردشگری دریایی بازدید خواهد نمود.

وی افزود:

معاون رئیس جمهوری بعلاوه با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ملاقات خواهد نمود و ظرفیت های گردشگری این استان در جلسه ای با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و استاندار بوشهر آنالیز خواهد شد.

او ادامه داد:

بازدید از هتل چهار ستاره در دست احداث خورشید، بازدید از منطقه نمونه گردشگری لیان، بازدید از موزه منطقه ای خلیج فارس و... از مهم ترین برنامه های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان بوشهر است.

وی اعلام کرد:

یکی از مهم ترین ظرفیت های استان بوشهر، گردشگری دریایی است که این ظرفیت مهم در سفر معاون رئیس جمهوری به استان بوشهر به طور ویژه مورد آنالیز قرار خواهد گرفت و از بخشی از این ظرفیت ها بازدید به عمل خواهد آمد.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2259

به "سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید