روی خوش اصناف به فروش اینترنتی

به گزارش تور گرجستان ارزان، مسئول جشنواره بهاره مجازی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، از اسقبال خوب اصناف از فروش اینترنتی در جشنواره بهاره اطلاع داد.

روی خوش اصناف به فروش اینترنتی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران سارا جامی با اشاره به استقبال اصناف از جشنواره بهاره مجازی گفت: طرح جشنواره بهاره تا آخر اسفند ماه برقرار بود، اما باتوجه به ادامه دار شدن شرایط پیشین، تصمیم گرفته شد که این طرح به صورت ملی و بلندمدت ادامه یابد؛ بنابراین از روز آدینه طرح فروش اینترنتی اصناف با رونمایی از سامانه اینترنتی بازارگاه ایران مجدد شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: این طرح بلندمدت بوده و قرار است در کل سال فروش اینترنتی برقرار باشد؛ به این ترتیب فروش تنها به ایام عید و بهار محدود نمی گردد.

جامی اضافه کرد: بانک مرکزی، وزارت صنعت، وزارت ارتباطات و صدا و سیما شورای سیاستگذاری این طرح هستند، اما اجرای آن به بخش خصوصی واگذار شده است؛ در واقع سیاستگذاری توسط دولت و اجرا توسط بخش خصوصی انجام می گردد.

این مقام مسوول در مرکز توسعه تجارت الکترونیک درباره میزان استقبال از جشنواره بهاره مجازی گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان فروش اینترنتی در اسفند ماه وجود ندارد، اما آنالیز ها نشان می دهد فروش اینترنتی در حوزه کالا نسبت به زمان مشابه سال های قبل افزایشی بوده است.

وی با اشاره به استقبال خوب اصناف از این طرح ادامه داد: یکی از سایت ها اظهار داشت که 4 هزار احد صنفی سنتی در آن سایت ثبت نام نموده اند که آمار قابل توجهی است. حتی 300 واحد صنفی درخواست مشاوره در این بازه زمانی را داشتند، اما به علت کوتاه بودن زمان جشنواره، نتیجه آنچنان که باید مطلوب نبود.

وی اظهار امیدواری کرد که با شروع طرح جدید، اصناف سنتی بتوانند بخش قابل توجهی از اجناس و کالا های خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1235

به "روی خوش اصناف به فروش اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی خوش اصناف به فروش اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید