رویای زندگی در دل طبیعت: یک آپارتمان سیار لوکس در ون کمپرهای آینده (گالری عکس)

به گزارش تور گرجستان ارزان، تصور می کنید آینده ون های کمپر چگونه خواهد بود؟ یک شرکت آلمانی از خودروی مفهومی تمیزی رونمایی کرده است که امکان زندگی در ون را برای سال 2025 محقق می کند.

رویای زندگی در دل طبیعت: یک آپارتمان سیار لوکس در ون کمپرهای آینده (گالری عکس)

اخیرا، ون VisionVenture از شرکت آلمانی Hymer در یک نمایشگاه تجاری واقع در شهر دوسلدورف آلمان به نمایش گذاشته شد. این ون با همکاری شرکت مهندسی BASF ساخته شده و دقیقا همانند یک آپارتمان لوکس طراحی شده است.

خودروی مفهومی VisionVenture مبتنی بر مرسدس بنز Sprinter طراحی شده است. درب ها و چراغ های جلو و سپر مشبکی جلو حفظ شدند ولی شیشه ها جلوتر آمده و اسکلت سقف و کاپوت به طور کامل بازطراحی شدند.

همان اندازه خودروی مرسدس بنز اسپرینتر را دارد ولی کف آن برای یک زندگی راحت طراحی شده است. یک محوطه نشیمن زیر پنجره عقب در نظر گرفته شده است تا بهترین منظره ها را ببینید. یک تراس آفتاب گیر هم در بخش عقبی آن تعبیه شده است تا از محیط کاملا دور نشوید. این تراس به صورت کشویی باز و بسته می شود.

آشپزخانه در بخشی از راه پله به اتاق خواب طبقه دوم قرار گرفته است و با استفاده از یک ردیف چراغ های LED روشن می شود. آشپزخانه در واقع ضروری می تواند به عنوان یک فضای بار اضافی نیز استفاده شود.

وقتی از راه پله بالا بروید؛ به اتاق خواب می رسید که دارای یک سقف بادی با عایق های مناسب است. این سقف بادی طراحی لانه زنبوری دارد و قابل باز و بسته شدن است. این سقف در کمتر از یک دقیقه با هوای گرم یا خنک باد کرده و آماده استفاده می شود.

یک حمام کاملا کاربردی با کمتری فضاگیری هم ساخته شده است. در هنگامی که نیازی به این حمام نیست؛ می تواند دیواره آن جمع تر شود تا سینک ظرفشویی به آن بچسبد ولی در هنگام نیاز سریعا باز شده و یک دوش بزرگ بالای سر آن است.

یک آپارتمان رویایی در دل طبیعت

به این ترتیب، خودروی VisionVenture شبیه به آپارتمان های رویایی مناطق اسکاندیناوی است. بخشی از بدنه خودرو با فناوری چاپگرهای سه بعدی ساخته شده است. در حالی که مصرف انرژی بسیار کمی برای روشن کردن فضای آپارتمان و همین طور سیستم گرمایشی یا سرمایشی نیاز دارد؛ فناوری های به کار گرفته شده در آن اجازه می دهند سریعا دما را تا 20 درجه سانتی گراد افزایش یا حداقل به 4 درجه سانتی گراد رساند.

این خودرو فقط برای حرکت در جاده طراحی نشده است و می تواند در مناطق کوهستانی، جنگل و سطوح ناصاف هم حرکت کند. دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید. اقامت چند روزه در یک منطقه بکر طبیعت بدون برپایی چادر یا نگرانی بابت باران و برف یا آفتاب سوزان و گرما.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از ون کمپر VisionVenture مشاهده کنید:

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 660

به "رویای زندگی در دل طبیعت: یک آپارتمان سیار لوکس در ون کمپرهای آینده (گالری عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای زندگی در دل طبیعت: یک آپارتمان سیار لوکس در ون کمپرهای آینده (گالری عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید