رنگرز: مدیریت کردن سعید عبدولی، به معنای رسیدن به یک طلای جهانی است، کشتی فرنگی پوست اندازی نموده است

به گزارش تور گرجستان ارزان، حسن رنگرز، عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: اگر عبدولی از تصمیم کادرفنی تیم ملی برای حضور در انتخابی تمکین کند، این به معنای رسیدن به یک طلای جهانی است.

رنگرز: مدیریت کردن سعید عبدولی، به معنای رسیدن به یک طلای جهانی است، کشتی فرنگی پوست اندازی نموده است

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص قهرمانی مقتدرانه تیم فرنگی جوانان در مسابقات اسلوواکی گفت: از این اتفاق بسیار خوشحال هستم که فرنگی کاران جوان توانستند قهرمانی سال گذشته شان را تکرار نمایند. این برای آینده کشتی بسیار خوب است. با توجه به اینکه یک مربی کاربلد مثل جمشید خیرآبادی در رأس تیم امید هست، می گردد از ظرفیت های جوانان بااستعداد و مدال آور در اسلوواکی در مسابقات دنیای امیدها نیز بهره برد.

وی ادامه داد: از نظر من این قهرمانی می تواند یک نکته مثبت و روحیه بخش برای تیم ملی فرنگی بزرگسالان ما هم باشد که مسابقات دنیای بوداپست را پیش رو دارند. اگر امیدها و تیم ملی بزرگسالان هم ان شاءالله بتوانند بر سکوی اولی دنیا قرار بگیرند آن وقت کشتی فرنگی ایران یک سال فنی فوق العاده را سپری نموده، تا اینجای کار که نوجوانان و جوانان قهرمانی دنیا را از آن خود نموده اند.

رنگرز در مورد عملکرد جوانان در اسلوواکی اعلام نمود: قهرمانی پویا ناصرپور کاملا قابل پیش بینی بود. او کشتی های خوبی گرفت. ما در این وزن ظرفیت های خوبی داریم که ناصرپور هم در کنار آنها می تواند جای ویژه ای را در تیم ملی به خود اختصاص دهد. علیرضا نجاتی هم در 60 کیلوگرم خوب کشتی گرفت و یوسف حسین وند نیز با کسب مدال برنز، جواب اعتماد کادرفنی را داد. امین کاویانی نژاد در 72 کیلوگرم فوق العاده ظاهر شد و می تواند خلاء این وزن را رفع کند. ساروی هم خیلی مسلط نشان داد و در وزنی که ما در گذشته با قهرمانانی چون سامان طهماسبی، طالب نعمت پور، حبیب اخلاقی صاحب مدال گردیده بودیم با ساروی باز هم به آینده امیدوار هستیم. در سنگین وزن هم ما در رده بزرگسالان با مشکل جدی روبرو هستیم که امین میرزازاده بار دیگر ایران را صاحب مدال طلای دنیای کرد.

رنگرز توضیح داد: این اتفاق خیلی باارزش است که کشتی فرنگی پوست اندازی نموده، این موضوع را به فدراسیون کشتی و کادرفنی تیم ملی و از همه مهم تر مربیان سازنده شهرستان ها که بدون ادعا شاگردان شان را تمرین می دهند، تبریک می گویم. این پوست اندازی از دو سال پیش شروع گردیده که با اضافه شدن این قهرمانان، ترکیب خوبی در کشتی فرنگی خواهیم داشت.

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان در مورد تصمیمی که برای برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی در وزن 82 کیلوگرم اتخاذ گردیده، نیز گفت: اگر عبدولی از تصمیم فدراسیون کشتی تمکین کند و در انتخابی حضور پیدا نموده و بتواند از سد حریفش بگذرد، جدی ترین شانس کشتی فرنگی ایران برای کسب مدال طلا در بوداپست خواهد بود. البته این حرفم شایستگی های یوسف قادریان را زیر سوال نمی برد. او بعد از مدال دنیای که به دست آورد به دلیل ضرب خوردگی نتوانست افتخارات قبلی اش را تکرار کند اما با این وجود رو به جلو حرکت می نماید و رقابت با سعید عبدولی به او هم از نظر فنی یاری خواهد نمود و محک خوبی خواهد خورد. مدیریت کردن سعید عبدولی، به معنای رسیدن به یک طلای دنیای است.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا روزهای 26 تا 28 شهریورماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار گردید و در سرانجام تیم ایران با کسب 4 مدال طلای پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان 55، 72، 87 و 130 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا نجاتی و یوسف حسینوند در اوزان 60 و 67 کیلوگرم با کسب 136 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و از قهرمانی سال گذشته خود دفاع کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 118

به "رنگرز: مدیریت کردن سعید عبدولی، به معنای رسیدن به یک طلای جهانی است، کشتی فرنگی پوست اندازی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: مدیریت کردن سعید عبدولی، به معنای رسیدن به یک طلای جهانی است، کشتی فرنگی پوست اندازی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید