راهنمای خرید برترین ریمل حجم دهنده؛ انواع، نکات و پرفروش ترین ها

به گزارش تور گرجستان ارزان، این روزها کمتر کسی را می توان دید که در زمان خرید لوازم آرایش، حتی به تعداد کم، از خرید ریمل غافل گردد. با این حال یکی از مهم ترین سوالاتی که پیش روی هر خانمی در زمان خرید این محصول آرایشی است به این عبارت خلاصه می گردد که برترین ریمل چیست؟ در بازار انواع ریمل از جمله گزینه های بلندکننده، حالت دهنده و ریمل حجم دهنده وجود دارد که بر اساس برند و متریال سازنده ممکن است در رنج قیمتی بسیار متنوعی وجود داشته باشند. اینکه چه ریملی برای شما خوب است اساسا به سبک زندگی، نوع مژه ها و حتی خلق و خوی شما بستگی دارد. بعلاوه ریمل باید حسابی سبک باشد و با قرار گرفتن روی مژه ها احساس سنگینی ندهد. بنابراین در این نوشتار این بار به سراغ آنالیز مدل های معروف برای خرید ریملی باکیفیت می رویم و در کنار آن شما را با برترین ریمل حجم دهنده در بازار به منظور برخورداری از زیبایی و سلامت در کنار یکدیگر آشنا می کنیم.

راهنمای خرید برترین ریمل حجم دهنده؛ انواع، نکات و پرفروش ترین ها

آشنایی با انواع ریمل در فهرست خرید برترین ریمل حجم دهنده

همانطور که در مقدمه ی متن هم اشاره شد، این روزها شاهد انواع و اقسام ریمل در بازار هستیم که می تواند آرایش چشمان شما را در کوتاه ترین زمان ممکن متحول کند. به عنوان مثال برای مژه های کوتاه انواع ریمل بلندنماینده، برای مژه های نازک گزینه های پُرپشت نماینده و برای مژه های صاف انواع ریمل فرنماینده در فروشگاه های آرایشی موجود است. در نهایت اگر مژ هایی با تمام معینه های مطرح شده را دارید، بهتر است از ریمل حجم دهنده بهره ببرید.

انواع ریمل حجم دهنده

در فرمولاسیون برترین ریمل حجم دهنده معمولا از واکس ها و پلیمرهای سیلیکونی بیشتری استفاده شده است که باعث می شوند مژه ها حالتی پرپشت تر و ضخیم تر به نظر برسند. این دسته از محصولات مناسب خانم هایی با مژه های نازک و کم پشت است و مانند ریمل های بلندنماینده حاوی الیاف های مصنوعی نیستند. گفتنی است که شما می توانید قیمت برترین ریمل حجم دهنده را در سایت خبرنگاران مشاهده کنید.

  • برترین ریمل حجم دهنده: NARS CLIMAX

ریمل حجم دهنده نارس مدل Climax یک ریمل مشکی قوی از برند معتبر Climax است که غنی از رنگدانه هایی با کیفیت برای حجم دادن به مژه ها به شکلی طبیعی و از ریشه تا نوک است. جالب است بدانید که نارس برترین مارک ریمل حجم دهنده و بلند نماینده در بازار است.

ریمل حالت دهنده و فرنماینده

ریمل حالت دهنده و فرنماینده، عملا جزو لوازم آرایش هایی به شمار می رود که مقدار فرشدگی مژه های طبیعی را افزایش می دهد. چسبندگی لایه آرایشی منتقل شده از این ریمل به مژه کمی بیشتر از سایر ریمل ها است. به همین خاطر هم ریمل فرنماینده به حفظ حالت فرشدگی مژه ها یاری می نماید. طبق تحقیقات صورت گرفته در بازار، بازار فعلی لوازم آرایشی و ریمل، تحت سلطه ریمل های بلندنماینده، فر نماینده، حالت دهنده و حجم دهنده است. زیرا این نوع از محصولات به خصوص مدل های بلندنماینده، بین خانم ها محبوب ترین نوع ریمل ها هستند.

  • برترین ریمل حالت دهنده و فرنماینده: CHARLOTTE TILBURY PILLOW TALK PUSH UP

با استفاده از ریمل شارلوت تیلبری مدل Pillow Talk Push Up، بلندی فوری، حجم بدون وزن و امکان تقویت مژه ها برای شما فراهم می گردد. به علاوه در ساختار ماده سازنده آن از کراتین حالت دهنده برای افزایش ضخامت بیشتر مژه ها استفاده شده است. اگر شما هم جزو هواداران مژه های بلند، خوش حالت و مجعد هستید، مطمئنا ریمل شارلوت تیلبری مدل Pillow Talk Push Up انتخابی ایدئال برای شماست.

انواع ریمل طبیعی و تفکیک نماینده مژه

ریمل تفکیک نماینده، یک محصول همه کاره است که پُرپشت کردن و حجم دادن به مژه ها آن هم به شکلی طبیعی را به صورت همزمان انجام می دهد. این ریمل ها معمولاً ضدآب هستند و به خاطر چسبندگی و بافت خاصی که دارند بطور یکنواخت توزیع می شوند. بنابراین مژه ها ظاهر تفکیک شده، منظم، فرخورده و زیبایی پیدا می نمایند.

بیشتر ریمل های موجود در بازار چنین خاصیت هایی را دارند، اما ریمل طبیعی و تفکیک نماینده یک محصول منحصر به فرد است و با رنگدانه ها و پلیمرهایی که دارد، مژه ها را از ریشه تا نوک به شکلی ساده، پوشش می دهد. ریمل های تفکیک نماینده آرایشی طبیعی را ایجاد می نمایند و برترین گزینه برای استفاده روزمره هستند.

  • برترین ریمل طبیعی و تفکیک نماینده مژه: LANCÔME LASH IDÔLE VOLUMISING

برس قوس دار ریمل لانکوم مدل Idole که برای همه نوع مژه ای (به ویژه مژه های صاف) طراحی شده است، یاری می نماید تا ظاهر مژه ها به سمت بالا کشیده و از هم جدا گردد. این محصول 24 ساعت است و در فرمولاسیون آن هیچ اثری از گوله گوله شدن دیده نمی گردد.

ریمل بلند نماینده در فهرست خرید برترین ریمل حجم دهنده

ریمل های بلندنماینده طول مژه های شما را افزایش می دهند. برس بیشتر ریمل های بلندنماینده تراکم بیشتری دارند و همین مساله هم باعث می گردد ماده بیشتری به مژه ها، خصوصاً سر مژه ها اضافه گردد. ریمل های بلندنماینده بیشتر مناسب خانم هایی با مژه های کوتاه و کم پشت هستند، چراکه می تواند طول مژه ها را تا بیشترین حد ممکن افزایش دهند.

  • برترین ریمل بلند نماینده: ریمل بلند نماینده کیکو میلانو مدل گرین می

ریمل بلند نماینده کیکو میلانو مدل گرین می بدون شک برترین ریمل برای مژه های کوتاه است. فرمولاسیون این کالا دارای بافتی فشرده و مناسب برای صاف کردن مژه ها است و می تواند تا 400٪ حجم بیشتر را به شما ارائه کند.

ریمل های چند کاره

همانطور که از عنوان این دسته از محصولات آرایش چشم کاملا معین است، ریمل های چند کاره می توانند به عنوان حجم دهنده، حالت دهنده، بلند نماینده و تیره نماینده استفاده شوند. این نوع ریمل ها به دلیل فرمولاسیون غلیظ در کنار وجود مواد گیاهی و بدون عارضه، باعث حجیم و ضخیم به نظر رسیدن مژه های شما می شوند، از این رو گزینه هایی مجذوب کننده برای خانم های آراسته هستند.

  • برترین ریمل چند کاره: ریمل حجم دهنده لانکوم مدل Hypnôse Drama

فرمولاسیون ریمل حجم دهنده لانکوم مدل Hypnôse Drama که به وسیله افراد مشهوری در صنعت لوازم آرایشی آماده شده است، از زمان عرضه آن در سال 2004 تا به امروز جزو گزینه های موردعلاقه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. در کنار کیفیت عالی و نتیجه جالب توجه ای که این ریمل به چشمان شما می دهد باید در نظر داشته باشید که Hypnôse Drama برترین ریمل حجم دهنده خارجی با ویتامین B5 برای یاری به آماده سازی، محافظت و تقویت بهتر مژه ها همراه شده است و کاربردی ترین ریمل برای چشم های حساس و افرادی است که از لنز استفاده می نمایند. لازم به تاکید است که محصول معرفی شده، عملا برترین ریمل ضدآب و حجم دهنده هم به شمار میرود.

برترین مارک ریمل حجم دهنده

احتمالا اگر جزو افرادی باشید که مژه هایتان به میزان کافی بلند است و تنها دوست دارید کمی آن ها را پرپشت تر کنید، خوب می دانید که انتخاب و خرید برترین ریمل های حجم دهنده می تواند رویه ای صحیح برای شما باشد. در واقع این دسته از محصولات ویژه آرایش چشم ها تنها فضای خالی بین مژه ها را پر می نمایند و باعث بلند شدن بیش از حد آن ها نخواهند شد. به منظور معرفی برترین ریمل حجم دهنده با قیمت مناسب باید بدانید که برند مای جزو گزینه هایی است که محصولاتی خوش قیمت را به بازار عرضه نموده است. در کنار آن ریمل حجم دهنده اوریفلیم مدل Wonderlash حجم 12 میلی لیتر به عنوان برترین ریمل حجم دهنده اوریفلیم و ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل 01z به عنوان برترین ریمل حجم دهنده بورژوا هم در بازار شناخته می شوند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2591

به "راهنمای خرید برترین ریمل حجم دهنده؛ انواع، نکات و پرفروش ترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ریمل حجم دهنده؛ انواع، نکات و پرفروش ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید