رادیو نوروز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیر رادیو نوروز اطلاع داد که این شبکه رادیویی که در آستانه فروردین 99 رادیو نوروز همچنان، همراه و همدل ایرانیان عزیز خواهد بود.

رادیو نوروز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی رادیو نوروز، حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو نوروز، با اعلام این خبر گفت: با تمدید اجرای طرح فاصله گذاری از سوی ستاد ملی مدیریت بحران در مبارزه با انتشار ویروس کرونا و حسب دستور شاه آبادی معاون محترم صدا، رادیو نوروز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: برنامه های رادیو نوروز با هدف پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی، آموزش و اطلاع رسانی و مشاوره های تحصیلی، برنامه های با نشاط اجتماعی و شادی بخش با استفاده از ظرفیت بالای هنرمندان و پیشکسوتان رادیویی و گزارش هایی از عملکرد و فعالیت دستگاه های عضو ستاد ملی مدیریت بحران کرونا فعالیت خود را در همان قالب و ساختار مجله ای ادامه داده و مهمان بهاری هموطنان عزیز خواهد بود.

مدیر رادیو نوروز توضیح داد: توجه جدی به مشاوره های تحصیلی دانش آموزان از سوی کارشناسان خبره آموزشی در مقاطع مختلف در برنامه های رادیو نوروز از دیگر خدمات رسانی، این رسانه گرم و مردمی است.

رادیو نوروز را روی موج fm ردیف 95.5 مگاهرتز بشنوید.

انتهای پیغام/4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1229

به "رادیو نوروز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو نوروز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید