دومین قهرمانی متوالی برزیل در فوتبال المپیک

به گزارش تور گرجستان ارزان، در ملاقات فینال رقابت های فوتبال المپیک 2020 توکیو، برزیل و اسپانیا در استادیوم یوکوهاما به مصاف هم رفتند که برزیل با رجحان 2 بر یک در سرانجام 120 دقیقه قهرمان شد.

دومین قهرمانی متوالی برزیل در فوتبال المپیک

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

نیمه نخست پرهیجان این ملاقات به سود برزیلی ها تمام شد. دقیقه 38 داور با یاری VAR خطای سیمون روی کونیا را گفت، اما این ضربه پنالتی را ریچارلیسون به بالای دروازه فرستاد. با این حال دقیقه 2+45 تعلل خط دفاعی اسپانیا باعث شد کونیا ستاره برزیل تیمش را با گل به رختکن ببرد.

اسپانیا دقیقه 61 به بازی برگشت و ارسال خوب سولر را اویارسابال به قعر دروازه برزیلی ها فرستاد. نیمه دوم نیمه اسپانیا بود و این تیم موقعیت های پرشماری برای زدن گل رجحان هم داشت، اما بدشانس بودند و کار در نهایت با تساوی یک - یک در وقت های معمول به سرانجام رسید.

در وقت های اضافه برزیل، اسپانیا را غافلگیر کرد. فرار مالکوم در دقیقه 108 و ضربه او که با وجود مهار سیمون به قعر دروازه رفت، سلسائو را دوباره پیش انداخت. این گل را برزیلی ها تا سرانجام بازی حفظ کردند تا همچون دوره قبل قهرمان فوتبال المپیک شوند. این دومین قهرمانی برزیل در رشته فوتبال است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2048

به "دومین قهرمانی متوالی برزیل در فوتبال المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین قهرمانی متوالی برزیل در فوتبال المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید