تور کانادا: دهکده المپیک ویسلر ، مکانی حیرت انگیز در کانادا

به گزارش تور گرجستان ارزان، دهکده المپیک ویسلر یکی از برترین انتخاب ها برای گشت و گذار خواهد بود و می توانید در این دهکده جاذبه های متنوعی را هدف قرار دهید. ویسلر یکی از شهر های کوچک کانادا به شما می رود اما کوچک بودن آن دلیلی بر پایین بودن اهمیت آن نبوده و این شهر از اهمیت ویژه ای برای این کشور برخوردار می باشد. یکی از اصلی ترین دلایلی که ویسلر را با سایر شهر های کانادایی متمایز نموده را می توان وجود ارتفاعات بزرگ در آن دانست که این ارتفاعات سبب شده علاوه بر زیبایی های چشم نواز، شاهد پیست های متعدد اسکی در ارتفاعات باشیم که مسابقات بسیاری به صورت هر ساله در آنها برگزار می گردد.

تور کانادا: دهکده المپیک ویسلر ، مکانی حیرت انگیز در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دهکده المپیک ویسلر به همین علت نام المپیک بر روی خود گرفت که در سال 2010 میزبان بازی های المپیک بوده است. شاهد پیست هایی وسیع در ارتفاعات ویسلر هستیم که امروزه توریستان هم می توانند با مراجعه به این پیست ها از این سرگرمی لذت بخش استفاده کنند و البته توجه داشته باشید تنها در فصول زمستان و اوایل بهار امکان استفاده از این پیست ها وجود خواهد داشت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا پس از دریافت ویزا کانادا و سفر به این کشور اطلاعاتی کامل درباره دهکده المپیک ویسلر داشته باشید.

دهکده المپیک ویسلر می تواند به اسم یک هدف توریستی سرگرمیی برایتان باشد و هر ساله بسیاری از توریستان به منظور انجام دادن سرگرمیات برفی به این شهر سفر می کنند. در سال 2010 بود که مسابقات المپیک در شهر ونکوور کانادا انجام می شد و در این زمان ویسلر پیست های اسکی خود را برای بازی الپاین و اسنوبرد آماده کرد. بازی های المپیک 2010 بود که سبب مشهوریت نام ویسلر در میان مردم جهان شد و توانست میزبانی مناسبی از این مسابقات مهم داشته باشد.

از سال 1190 بود که شهر ویسلر از سوی روزنامه ها و مجلات اسکی جهان مورد تقدیر نهاده شد و به علت جوایز بسیاری که در این زمینه دریافت نموده بود میزبانی بازی های المپیک زمستانی 2010 به این شهر سپرده شد. این شهر در زمان برگزاری مسابقات المپیک 2010 شلوغی بسیاری را بر خود دید و اغلب هتل ها و مراکز اقامتی آن مملو از مسافر بودند و از این پس مسابقات بسیاری در پیست های اسکی دهکده المپیک ویسلر به انجام رسیدند. هر ساله بیش از 2 میلیون نفر توریست از جای جای نقاط جهان از ویسلر تماشا می کنند و این امر نشان دهنده اهمیت بالای توریستی این منطقه خواهد بود.

اطلاعات کلی دهکده ویسلر

در بالای کوه ویسلر یک مجسمه نهاده شده که از ابلیناک بوده و در سال 2010 به اسم لوگوی المپیک انتخاب شد. این شهر با 24040 کیلومتر مربع به اسم یکی از شهر های کوچک کانادا شناخته می گردد اما جاذبه های متعددی در این شهر ارزش تماشا خواهند داشت و می توانید یک سفر لذت بخش به این منطقه داشته باشید. جمعیت شهر طبق آخرین سرشماری که در سال 2011 صورت گرفته 9824 نفر بوده است. ویسلر را نمی توان به اسم یک شهر پیشرفته کانادایی مانند ونکوور در نظر گرفت و تمامی بخش های آن به صورت کامل معمولی ساخته شده اند. دهکده المپیک ویسلر در استان بریتیش کلمبیا کانادا و در محدوده جنوبی اقیانوس آرام و کوه های بخش شمال غربی آمریکای شمالی نهاده شده است.

فاصله ویسلر از ونکوور 125 کیلومتر و از پمبرتون 36 کیلومتر می باشد. ویسلر بیشترین توریستان را در فصل زمستان به خود می بیند و به منظور اسکان مسافران، هتل های متعددی در این شهر فعالیت می کنند که می توانید یک اقامت آرام در آنها داشته باشید. در هر یک از فصول سال می توانید سرگرمیات متنوعی را در ویسلر هدف قرار دهید و می تواند به اسم یکی از مناسب ترین اهداف همه فصل برای شما باشد.

کوه های سر به فلک کشیده ویسلر

ویسلر سرگرمیات و جاذبه های توریستی بسیاری را در خود جای داده که بی شک برترین سرگرمیات این شهر را می توان به کوه های آن نسبت داد. کوه ویسلر و کوه بلک کام به اسم دو کوه مشهور این شهر شناخته می شوند که ارتفاع آنها به ترتیب 2182 و 2284 متر می باشد. این کوه ها در نزدیکی ویسلر نهاده شده و دسترسی به آنها ساده خواهد بود و می توانید در این کوه ها از اسکی رفتن بر روی یکی از برترین پیست های جهان لذت ببرید.

توجه داشته باشید که در بالای این کوه ها، هتل های یخی برترین انتخاب برای شما خواهند بود و می توانید اوج لذت را در یک هتل متفاوت ساخته شده از یخ ببرید. امکان رفتن به بالای کوه ها از طریق هلیکوپتر و ماشین های مخصوص هم وجود خواهد داشت. بخش های سرگرمیی و رستوران ها و کافه های متعددی در بالای کوه ها ساخته شده اند و می توانید برترین خوراکی ها و نوشیدنی ها را در این مراکز امتحان کنید.

جاذبه های دهکده المپیک ویسلر

در دهکده المپیک ویسلر می توانید از سرگرمیات متنوعی لذت ببرید و یکی از برترین آنها که اندازه آدرنالین بدن را افزایش خواهد داد را می توان زیپ لاین دانست و مراکز متعددی در بالای کوه ها به این منظور ساخته شده اند. بانجی جامپینگ هم می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برایتان باشد.

تله اسکی دو کوه ویسلر و بلک کام را به یکدیگر متصل نموده و به اسم بلندترین و طولانی ترین تله اسکی در جهان شناخته می گردد و با این تله اسکی فاصله 4 کیلومتری بین دو کوه را طی خواهید کرد. با سوار شدن به تله اسکی می توانید نمایی بسیار زیبا از بخش های پایینی کوه و بعلاوه شهر داشته باشید و البته ارتفاع آن به قدری است که شاید کل جهت را چشم بسته طی کنید.

منبع: دلتابان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2057

به "تور کانادا: دهکده المپیک ویسلر ، مکانی حیرت انگیز در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور کانادا: دهکده المپیک ویسلر ، مکانی حیرت انگیز در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: دهکده المپیک ویسلر ، مکانی حیرت انگیز در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید