درددل های هانیه توسلی درباره حواشی زخم کاری

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: ویدیویی از گفت وگوی هانیه توسلی با فریدون جیرانی درباره حاشیه های سریال زخم کاری و درددل ها او درباره نابودی فرهنگ و اخلاق را ببینید.

درددل های هانیه توسلی درباره حواشی زخم کاری

هانیه توسلی متولد بهار 1358 است. هانیه توسلی تندیس برترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب های روشن از هفتمین جشن خانه سینما را به خود اختصاص داده است. هانیه توسلی در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1391، برای بازی در فیلمِ دهلیز برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن شد. هانیه توسلی این روزها در سریال پر هوادار زخم کاری خوش درخشیده است. هانیه توسلی در مصاحبه ای در مورد حاشیه های این سریال صحبت نموده است.

سانسورهای سریال زخم کاری

هانیه توسلی در این مصاحبه در مورد حواشی سریال زخم کاری می گوید و از سانسورهایی که مورد توجه این سریال قرار گرفته است. این بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون در ادامه از نابودی اخلاق در دوران حاضر سخن به زبان می آورد.

ماجرای کلاهبرداری یکی از اقوام هانیه توسلی از او

هانیه توسلی بازیگر سریال زخم کاری از کلاهی که یکی از اقوام او بر سرش گذاشته است می گوید، هرچند می گوید که وارد جزئیات نمی گردد، ولی کاملا تعیین است که دل پری دارد که این موضوع را جلوی دوربین به زبان آورده است.

سرنا

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2099

به "درددل های هانیه توسلی درباره حواشی زخم کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درددل های هانیه توسلی درباره حواشی زخم کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید