دختر شینا به چاپ هشتم رسید

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران : دختر شینا شامل خاطرات یکی از سرداران شهید به قلم بهناز ضرابی زاده از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ هشتم رسید.

دختر شینا به چاپ هشتم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات ساخت تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، کتاب دختر شینا شامل خاطرات قدم خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی است که به قلم بهناز ضرابی زاده به رشته تحریر درآمده و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

خاطرات محمدی در این اثر از فعالیت های همسرش قبل از انقلاب و مبارزات وی علیه رژیم ستم شاهی آغاز می گردد و بعد از آن حضور ابراهیمی در سپاه را روایت می نماید. روایت خاطرات شهید ابراهیمی در جنگ و خرمشهر و بعد از آن، حضور خانواده در همدان و حملاتی که رژیم بعث به مناطق غرب کشور می کرد، بخش دیگر خاطرات محمدی را تشکیل می دهد. شهادت سردار ابراهیمی و بعد از آن مشکلاتی که این بانوی فداکار با آن روبرو بود، بخش پایانی اثر را تشکیل می دهد.

در بخشی از این اثر که به خاطره ملاقات شهید ابراهیمی با امام(ره)، هنگام ورود ایشان به ایران، روایت شده است، می خوانیم: از دعای خیر تو بود حتماً. توی آن شلوغی و جمعیت خودم را به امام(ره) رساندم. یک پارچه نور است امام. نمی دانی چقدر مهربان است. قدم! باورت می گردد امام روی سرم دست کشید. همان وقت با خودم و خدا عهد و پیمان بستم سرباز امام و اسلام شوم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1044

به "دختر شینا به چاپ هشتم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر شینا به چاپ هشتم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید