خنده دارترین شکایت هایی که گردشگران از سفر خود دارند

به گزارش تور گرجستان ارزان، همواره در طول سفر، شکایاتی هم وجود دارند؛ شکایت در خصوص تاخیر پرواز و مراکز اقامتی زیر استاندارد از جمله شکایت هایی هستند که می توان آنها را قابل توجیه و منطقی دانست؛ اما بعضی مسافران هیچگاه از هیچ چیز رضایت ندارند و شاد کردن آنها غیرممکن است. از گردشگرانی که در خصوص مقدار زیاد شن در ساحل شکایت دارند تا آنهایی که هتل محل اقامتشان را بخاطر باردار شدن خود سرزنش می نمایند. در این نوشتار قصد داریم مسخره ترین و خنده دار ترین شکایت های مسافران در سفر را دوره کنیم.

خنده دارترین شکایت هایی که گردشگران از سفر خود دارند

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

زنان این کشور بیش از اندازه زیبا هستند

یک دنیاگرد خودآگاه بعد از سفر به روسیه اعتماد به نفس خود را از دست داده و شکایت نموده بود که: زنان کشور روسیه آنقدر زیبا هستند که اعتماد به نفس مرا کاملا له کردند.

چای را با شیر مخلوط ننموده بودند

یک مشاور آژانس مسافرتی گفته است یکبار در نیمه های شب، تماس تلفنی از یک مسافر شهر رم داشته و آن مسافر به او شکایت نموده است که: به ما یک ساندویچ ارائه دادند، اما هر دو طرف نان آن کره ای نشده بود و چای را نیز با شیر مخلوط ننموده بودند. البته، این دنیاگرد بعد از اینکه با مسئولان هتل صحبت کرد، متوجه شده بود که شیر در یک ظرف جداگانه بر سر میز آورده شده و او آن را ندیده است.

استون هنج چیزی جز چند تکه سنگ نبود

استون هنج Stonehenge یکی از مشهورترین مکانهای ما قبل تاریخ در دنیا است؛ اما یکی از نویسندگان سایت دنیاگردی تریپ ادوایزر TripAdvisor بعد از دیدن این بنای تاریخی سرخورده شده و در سایت نوشته بود: استون هنج چیزی جز یک مشت سنگ نیست. لحن کنایه دار مرا ببخشید؛ اما حقیقت این بوده که این جاذبه دنیاگردی تنها چند تکه سنگ است و حتی نمی توان از آن بالا رفت. درست است که مجموعه ای تاریخی بشمار می رود؛ اما بسیاری از جاذبه های دنیاگردی وجود دارند که بسیار بهتر هستند. از استون هنج بازدید نکنید؛ ارزشش را ندارد.

شکایت از بد بودن یا حتی خوب بودن هتل ها

یکی از دنیاگردان بخاطر مشکل خوابیدن از هتل شکایت نموده و گفته بود: نامزد من دائما خروپف می کرد و همین باعث شد من تمام شب بیدار بمانم. این هتل می بایست به من تخفیف بدهد. دنیاگردی دیگر هتل محل اقامتشان را بخاطر باردار شدنش مقصر دانسته بود. زوج دیگری بعد از رسیدن به هتل متوجه شده بودند که یکی از همسایگانشان نیز در آن هتل اقامت دارند؛ آنها شکایت نموده بودند که: وقتی به مرکز اقامتی خود رسیدیم، متوجه شدیم برت و ماویس نیز آنجا هستند. ما از برت متنفر هستیم.

دیوار بزرگ چین فقط یک دیوار بود

دیوار بزرگ چین Great Wall of China یکی از مهم رین و باارزش ترین نمونه های مهندسی دوران باستان بشمار می رود؛ اما براساس گفته بعضی از دنیاگردان، این دیوار بیش از اندازه طولانی و فقط یک دیوار است. دنیاگرد دیگری نیز در بازدید از این بنای تاریخی بسیار سرخورده شده و گفته بود: هیچ شور و انرژی در این مکان ندیدم؛ این بنا فوق العاده قدیمی و خراب است.

از فرزندانم به درستی پذیرایی نشده است

پدر یا مادر دنیاگردی بعد از اینکه مجبور شده بود، پول غذای دختر نوجوانش را بپردازد نوشت: این رستوران اعلام نموده بود که غذای بچه ها رایگان است. اما من مجبور شدم پول غذای دختر 19 ساله ام را بپردازم. دنیاگرد دیگری نوشته بود: سفر هوایی ام کاملا مایه دلسردی بود؛ چرا که آسمان ابری گشت؛ بنابراین فرزندانم منظره دریا را نمی دیدند و این باعث شد بازی ویژه ما خراب گردد.

گرند کنیون فقط تعدادی صخره است

گرند کنیون Grand Canyon یکی از محبوب ترین مقاصد دنیاگردی در ایالات متحده آمریکا بشمار می رود؛ اما این مکان تماشایی بسیاری از دنیاگردان را به خود جذب نمی کند؛ یکی از این دنیاگردان گفته بود: گرند کنیون Grand Canyon می بایست بزرگتر از اینها بود. دیگری که انتظار هوای بد را نداشت، گفت: باران و مه باعث شد سفرمان کاملا خراب و ناامید نماینده باشد. دنیاگرد دیگری نوشته بود: گرند کنیون Grand Canyon تنها یک سوراخ بزرگ روی زمین است. زمان بسیار زیادی طول کشید تا دور آن راه برویم؛ به این مکان امتیاز پایین می دهم تا یک پل یا چیزی شبیه به پل رویش ساخته گردد.

تابلوی مونالیزا خیلی کوچک بود

موزه لوور Louvre یکی از محبوب ترین و بااهمیت ترین موزه های دنیا است؛ اما نویسنده یکی از سایت های دنیاگردی پس از بازدید از آن بسیار دلسرد شد. او نوشت: موزه لوور بسیار بد است. ظاهرا بین 14 تا 16 کیلومتر کسل نمایندگی در این موزه وجود دارد. اصلا از آن خوشم نیامد. و سپس در خصوص تابلوی مونا لیزا Mona Lisa اثر لئوناردو داوینچی Leonardo da Vinci نوشت: مونا لیزا Mona Lisa بسیار کوچک است. شاید در اندازه کاغذ آ چهار و آن لبخند؟! چهره او طوری به نظر می رسد که انگار از بانک دزدی نموده و قسر در رفته است.

یک فیل باعث شد من احساس ناکافی بودن کنم

یک دنیاگرد مرد بعد از دیدن یک فیل بزرگ الجثه در تایلند نوشت: دیدن فیلی با آن عظمت و بزرگی باعث شد ماه عسل من در تایلند خراب گردد، زیرا در چشم همسرم احساس ناکافی بودن کردم.

جلوی گالری اوفیتزی یک صف قرار داشت

دنیاگرد شاکی دیگری که از شهر فلورانس بازدید نموده بود، در خصوص صفی که در مقابل گالری اوفیتزی Uffizi Gallery وجود داشت ،شکایت کرد. یک مشاور آژانس مسافرتی شرح داد که: دنیاگردان از اینکه یک صف در مقابل گالری اوفیتزی Uffizi Gallery قرار داشت و من از قبل چیزی به آنها نگفته بودم، شکایت کردند. اینها همه در صورتی است که من به آنها گفته بودم می توانند بلیط های بدون صف را از قبل رزرو نمایند و آنها اهمیتی به پیشنهادم ندادند.

ملکه خیلی طمعکار است

بیشتر دنیاگردانی که به لندن سفر می نمایند، کاخ باکینگهام Buckingham Palace را در فهرست اولین و مهمترین نقاطی که می بایست از آنها بازدید نمایند، قرار می دهند؛ اما نویسنده یکی از سایت های دنیاگردی اصلا از این کاخ خوشش نیامده و نوشت: اصلا از دیدن این کاخ هیجان زده نشدم. چه فایده ای دارد که به انگلستان سفر کنید تا بتوانید بیرون از کاخ باکینگهام Buckingham Palace بایستید و آن را تماشا کنید. چرا که اجازه ورود به آن را ندارید. ملکه انگلستان آنقدر طمعکار بوده که تمامی 77 هزار متر مربع این کاخ را احتیاج دارد و نمی تواند یکی از بزرگترین قصرهای دنیا را در معرض دید عموم بگذارد. به به، نرده دور کاخ !

نتوانستم با پذیرش تماس بگیرم

تماس دریافت با پذیرش، اغلب کار سختی نیست و یک چالش بشمار نمی رود. اما یک دنیاگرد بعد از اینکه به او گفته شد، می تواند با دریافت عدد 9 با پذیرش هتل تماس بگیرد، شکایت کرد که این کار را بطور مکرر انجام داده و پیروز نشده است. البته، او این کار را از طریق گوشی همراهش انجام داده بود.

برج ایفل فوق العاده زشت است

برج ایفل Eiffel Tower یکی از شناخته شده ترین سمبل های شهر پاریس بشمار می رود؛ اما بعضی از دنیاگردان اصلا تحت تاثیر این نماد فرانسوی قرار نمی گیرند. یک دنیاگرد پیشنهاد نموده که این برج می بایست بازسازی گردد و دیگری آن را زشت و غیرجذاب نامیده بود. دنیاگرد دیگری نوشت: برج ایفل Eiffel Tower را باید برج آوفول (به معنی افتضاح) می نامیدند.

از قبل به ما گفته نشده بود، برای پارک آبی لباس شنا بیاوریم

بازدیدنمایندگان یک پارک آبی برای بازدید از آن کاملا ناآماده بودند و شکایت کردند: ما از قبل بلیط این پارک آبی را رزرو کردیم؛ اما هیچکس به ما نگفت باید لباس شنا و حوله با خود بیاوریم. بنابراین فرض کردیم که این موارد در هزینه ای که داده ایم، لحاظ می شوند. دنیاگرد دیگری نیز آژانس مسافرتی را بخاطر جا ماندن از پرواز سرزنش نموده و نوشت: این آژانس به ما یادآوری ننموده بود که پاسپورت هایمان را با خود بیاوریم و ما فکر کردیم به آنها احتیاجی نخواهد بود.

دنیاگردان بیش از اندازه زیاد بودند

بعضی از شرکت های تعطیلاتی ایتالیایی و آژانس های مسافرتی با شکایت های مسخره ای از طرف مشتریان خود روبرو می شوند. مسخره ترین شکایت از طرف دنیاگردی که از سیینا بازدید نموده بود، نوشته شده است. او شکایت کرد: دنیاگردان بیش از اندازه زیاد بودند؛ بویژه آمریکایی و بریتانیایی ها.

ماچو پیچو در ارتفاع بسیار زیادی قرار گرفته است

ظاهرا بعضی از دنیاگردانی که به بازدید از ماچو پیچو Machu Picchu در پرو می فرایند، انتظار ندارند این شهر باستانی کوهستانی در میان کوه ها باشد و از آن با عنوان بیش از اندازه مرتفع و بیش از حد قدیمی نام می برند. حتی یک فرد پیشنهاد نموده که با نصب کردن اینترنت وای فای در ماچو پیچو Machu Picchu، می بایست بقایای این شهر اینکایی را به مکان بهتری تبدیل نمایند.

عینک های دودی 5 یورویی ما تقلبی از آب در آمدند

بعضی از مشتریان بعد از اینکه متوجه شده بودند، اجناس ارزانی که خریده اند اصلا به اندازه ای که فکر می کردند خوب نیستند، شکایت نموده بودند. برای مثال : ما از یک فروشنده خیابانی عینک دودی به مبلغ 5 یورو خریدیم؛ اما بعد متوجه شدیم که این عینک دودی تقلبی است.

مجبور شدیم در این مرکز تفریحی اسکی، دائما اسکی کنیم

خانواده ای که به تعطیلات زمستانی و یک مرکز تفریحی ویژه اسکی رفته بودند، از اینکه متوجه شده بودند اسکی کردن سخت است، شوکه شده و نوشته بودند: ما به یک مرکز تفریحی ویژه اسکی رفتیم؛ اما از قبل به ما نگفته بودند که برای رفتن به آنجا باید اسکی بلد باشیم. دنیاگرد دیگری بخاطر آب و هوا دلسرد شده و نوشت: تعطیلات ویژه اسکی ما بیش از اندازه سرد و غیرقابل تحمل بود.

بالن بیش از اندازه بالا رفت

یکی از مشتریان یک آژانس مسافرتی از اینکه قبل از سوار شدن در یک بالن، به او به اندازه کافی اطلاعات نداده بودند، فوق العاده دلسرد شده بود. او نوشت: هیچ علامتی نزده بودند که اگر از ارتفاع وحشت دارید، نباید سوار بالن شوید.

هیچکس به ما نگفت در دریا ماهی هم وجود دارد

یک دنیاگرد از اینکه متوجه شده بود در دریا ماهی وجود دارد، شوکه شده و نوشت: هیچکس به ما نگفت در دریا ماهی هم وجود دارد؛ بچه ها از دیدن آن همه ماهی شوکه شدند. دنیاگرد دیگری بخاطر شوری آب جا خورده و نوشت: آب خلیج مکزیک بیش از اندازه شور بود. هیچکس به ما نگفت در آب آن نمک وجود دارد. حال بهم زن بود.

در لندن هیچ ساحلی وجود ندارد

یکی از کسانی که برای تعطیلات به لندن رفته بود، بعد از اینکه به هتل رسید، از اینکه متوجه شده بود، هیچ دریا و اقیانوسی در این شهر وجود ندارد، ناراحت شده بود. او شکایت کرد: هتل ما در لندن، منظره ای از اقیانوس نداشت. مسافر دیگری اعتراض کرد: ما به لندن رفتیم و نتوانستیم هیچ ساحلی در آن پیدا کنیم. خب، ما از اینکه خبر بد برسانیم متنفریم؛ اما بهتر است بگوییم و بدانید که لندن 57 کیلومتر از نزدیکترین ساحل انگلستان فاصله دارد.

ما اصلا چاق نشدیم

یکی از شرکت های ویژه سفرهای تفریحی دریایی شکایتی دریافت کرد که براساس آن، یک زوج درخواست نموده بودند، پول سفر خود را به طور کامل پس بگیرند. آنها اعتراض داشتند: ما همواره با اضافه وزن از سفرهای دریایی خود باز می گردیم. اما بعد از این تعطیلات اصلا چاق نشدیم. این شرکت اصلا شرکت مسافرتی خوبی نیست.

راهنمای سفرمان خیلی زشت بود

یک مسافر فوق العاده گستاخ ار راهنمای سفرشان اصلا راضی نبود و شکایت کرد: ما نتوانستیم از تور به اندازه کافی لذت ببریم؛ چرا که راهنمای سفرمان خیلی زشت بود. وقتی به صورت زشتی مانند صورت او نگاه می کنی، هرگز نمی توانی از مناظر زیبا لذت ببری.

ما نمی دانستیم در اسپانیا هم باران می بارد

هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی انتظار یک گریزگاه ایده آل آفتابی را برای تعطیلات خود داری، با باران سیل آسا روبرو شوی. یک دنیاگرد عصبانی نوشت: کاش در خانه می ماندیم. آب و هوای شهرمان فوق العاده خوب بود؛ اما تعطیلاتمان با آن آب و هوای بد کاملا بی فایده به نظر می رسید. دیگری شکایت کرد: در اسپانیا باران بارید. ما نمی دانستیم در اسپانیا هم باران می بارد. دیگری نوشت: اگر قرار بود تمام هفته باران ببارد، چرا این آژانس مسافرتی ما را به تعطیلات فرستاد؟!

تبعیض بر علیه آرایشگران وجود داشت

یک هنرجوی آرایشگری نگران بود که او را به هتل ها راه ندهند و پرسید: در بروشور نوشته که در این هتل آرایشگر وجود ندارد. اما من هنرجوی آرایشگری هستم. آیا می توانم در این هتل اقامت کنم؟! حتی بعد از اینکه به او و دوستانش گفته شد که اجازه دارند در این هتل اقامت نمایند، آنها باز هم احساس تبعیض نموده و شکایت داشتند: ما هنرجوی آرایشگری هستیم و فکر کنم کارمندان هتل این موضوع را فهمیدند؛ چرا که ما را برای دریافت نوشیدنی معطل نگاه داشتند.

باید به حیوانات لبخند زدن را یاد دهند

یگ دنیاگرد بعد از بازدید از باغ وحش دلسرد شده و نوشت: حیوانات باغ وحش به نظر بسیار غمگین می آمدند و این باعث شد فرزندان ما به گریه بیفتند. نمی گردد به حیوانات لبخند زدن را یاد بدهند؟! فرد دیگری که به بازدید از پارک ملی یلو استون Yellowstone رفته، اعتراض کرد: ما مجبور شدیم سفرمان به یلو استون Yellowstone را کوتاه کنیم؛ زیرا به ما اطلاع دادند که حیوانات را در هنگام شب در قفس قرار نمی دهند که امنیت ما حفظ گردد.

از شکل چیدن حوله ها خوشم نیامد

چه کسی می دانست که شکل چیدن حوله ها هم می تواند در رضایت بعضی از سفر تاثیر داشته باشد. فردی نوشت: مستخدمی که اتاق ما را تمیز کرد، حوله هایمان را به شکل قو در آورده و روی تخت گذاشته بود. من از قو خوشم نمی آید. یکی دیگر نوشت: نمی توانستیم فرق بین حوله و پادری حمام را متوجه شویم. پادری حمام به حوله بسیار شبیه بود. مرتبا آنها را با هم اشتباه می گرفتیم.

هیچکس در خصوص آفتاب به من هشدار نداده بود

برای بعضی، تعطیلات یعنی آفتاب دریافت؛ اما یک مشتری عصبانی نتوانسته بود رنگ پوست خود را به برنزه تغییر دهد و اعتراض کرد: به ما گفته بودند که می توانیم حسابی پوستمان را برنزه کنیم. اما ما تمام روز در هتل ماندیم و این اتفاق نیفتاد. مشتری دیگری شکایت نموده که بیش از اندازه برنزه شد: آفتاب تقریبا پوستم را سوزانده است. آنها می بایست از قبل هشدار دهند که خورشید مکزیک از خورشید انگلستان پرنورتر و سوزاننده تر است. اگر می دانستم کرم ضد آفتاب استفاده می کردم.

ساحل بیش از اندازه شنی بود

در یکی از عجیب ترین شکایت ها، یک بریتانیایی گفت: ساحل بیش از اندازه شنی بود. وقتی که به اتاقمان باز می گشتیم، مجبور بودیم همه چیز را تمیز کنیم. دنیاگرد دیگری بخاطر طبیعت وجودی شن های ساحل دلسرد شده و نوشت: ما متوجه شدیم که شن موجود در آن منطقه با شنی که در بروشور دیدیم، تفاوت دارد. رنگ شن در بروشور زرد است؛ در صورتیکه شن آن منطقه سفید بود.

چرا مردم اسپانیا برای تعطیلات کشورشان را ترک نمی نمایند؟!

در سال 2018 یک زن بریتانیایی به آژانس مسافرتی خود شکایت کرد که تعطیلاتم در اسپانیا افتضاح بود؛ چرا که اسپانیایی ها بیش از اندازه زیاد بودند. این زن 81 ساله پیشنهاد کرد: اسپانیایی ها برای تعطیلات به کشور دیگری سفر نمایند و در کشور خود نمانند. و در نهایت تقاضا کرد کل مبلغ پرداخت شده را به او بازپس دهند.

مدت زمان پرواز منصفانه نبود

یک دنیاگرد بریتانیایی بخاطر تفاوت بین مدت زمان پرواز انگلستان و آمریکا با دیگر کشورها گله نموده و نوشت: پرواز ما از جامائیکا به انگلستان 9 ساعت طول کشید. در حالیکه آمریکایی ها در عرض 3 ساعت به آمریکا باز می گردند. یکی دیگر بخاطر جایگاهش در هواپیما اعتراض کرد: من جایگاه کنار پنجره را برای خودم و جایگاه وسط را برای همسرم رزرو نموده بودم؛ اما بلیط های ما برعکس درآمدند.

در اسپانیا اسپانیایی صحبت می کردند

یکی از بازدیدنمایندگان اسپانیا بخاطر تعداد مردم این کشور دلسرد و ناراحت شده و نوشت: مسئول پذیرش اسپانیایی صحبت می کرد. غذا هم اسپانیایی بود. در کشورهای خارجی، تعداد خارجی ها بسیار زیاد است. دیگری شکایت کرد: چرا در اسپانیا همه نمی توانند انگلیسی صحبت نمایند؟! ما به این کشور رفتیم و هیچکس زبان ما را نمی فهمید. دیگر هرگز به این کشور سفر نخواهیم کرد.

در هند، ادویه کاری استفاده می شد

یک مسافر بسیار سختگیر از غذایی که در سفرش به هند خورده بود ناراضی بود و شکایت کرد: در سفرم به گوآ Goa در هند، از اینکه تقریبا همه رستوران ها غذا با طعم کاری سرو می کردند، مشمئز شدم. اصلا از غذاهای پر ادویه خوشم نمی آید. دنیاگرد دیگری که به یونان سفر نموده بود، از غذای یونانی خوشش نیامده و نوشت: غذا در هتل یونانی بیش از اندازه یونانی بود. مجبور شدیم در رستوران فست فود نزدیک هتل غذا بخوریم.

منبع: همگردی
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1337

به "خنده دارترین شکایت هایی که گردشگران از سفر خود دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنده دارترین شکایت هایی که گردشگران از سفر خود دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید