خشم سلطان از کتک خوردن دو طرفدار آبی ، این مصیبت در حال نابودی استقلال است

به گزارش تور گرجستان ارزان، سلطان آبی ها درباره اتفاقات پیش آمده در تمرین این تیم و کتک خوردن دو طرفدار استقلال به دلیل انتقاد از عملکرد مدیران این تیم واکنش نشان داد.

خشم سلطان از کتک خوردن دو طرفدار آبی ، این مصیبت در حال نابودی استقلال است

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علی جباری، پیشکسوت استقلال (ملقب به سلطان) درباره اتفاقات پیش آمده در تمرین آبی پوشان و کتک خوردن چند طرفدار این تیم از سوی اراذل و اوباش مدعی شد: افرادی آلت دست بعضی از مدیران قبلی می شوند. آجورلو (مدیرعامل سابق استقلل) گروهی دارد که شیطنت می نمایند و به جان طرفدار می افتند. طرفداران هم تحت تاثیر قرار می گیرند. یکسری در حال سنگ اندازی هستند که این تیم شکل نگیرد.

مصیبت آجورلو در حال نابودی استقلال است

وی ادامه داد: همواره گفته ام بعضی ها سنگ اندازی می نمایند و لیدرها را علیه گروه روی کار می شورانند. مصیبت آجورلو در حال نابودی این تیم است. آجورلو برای نابودی این باشگاه آمد و الان هم یکسری افراد را دارد که با شوراندن آن ها آرامش را از تیم می گیرد.

جباری ادامه داد: آجورلو با قراردادهایی که بست مصیبت درست کرد. هر مدیری مشکل را گردن مدیر قبلی می اندازد. بازیکنانی هستند که در استقلال 5 برابر ارزش اصلی خود از این باشگاه پول می گیرند.

پیشکسوت استقلال درباره کتک خوردن 2 طرفدار در تمرین این تیم اعلام نمود: خیلی ناراحت شدم و اعصابم بهم ریخت. خانمم گوشی را از دستم گرفت و گفت نگاه نکن. آن اتفاق بزرگ ترین اشتباه بود که در سکوهای استادیوم افتاد. نباید این مشکل را تنها گردن حجت کریمی انداخت.

اگر باشگاه مقصر است، باید عذرخواهی کند

وی درباره نصب بنر تمجید از حجت کریمی و علی امیری در تمرین استقلال ادامه داد: بنرها را ندیدم. اگر باشگاه این بنرها را زده باشد اشتباه است. باشگاه اگر مقصر بوده باید عذرخواهی کند اما من آنجا نبودم و دقیق از ماجرا خبر ندارم.

این اتفاق ها از بالا برنامه ریزی می گردد

جباری درباره شرایط استقلال گفت: شرایط استقلال در حال حاضر حساس است و اگر این اتفاقات تکرار گردد باشگاه به لبه پرتگاه می رود. این اتفاقات از بالا برنامه ریزی می گردد و طرفدار هم از آن ها بی اطلاع است. طرفدار احساسی می گردد و این مساله به باشگاه آسیب می زند. متاسفانه مقامات نمی خواهند استقلال را ببینند و این اتفاقات از بالا برنامه ریزی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2559

به "خشم سلطان از کتک خوردن دو طرفدار آبی ، این مصیبت در حال نابودی استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم سلطان از کتک خوردن دو طرفدار آبی ، این مصیبت در حال نابودی استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید